پیام دکتر شعبانی شهردار مسجدسلیمان بمناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی

شهردار مسجدسلیمان در پیامی ، ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید را به مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان مسجدسلیمان بالاخص خانواده های معظم شهدا و خدمتگذاران این عرصه تبریک گفت. متن پیام دکتر نوید شعبانی به شرح ذیل است : بسم الله الرحمن الرحیم حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند […]

شهردار مسجدسلیمان در پیامی ، ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید را به مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان مسجدسلیمان بالاخص خانواده های معظم شهدا و خدمتگذاران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام دکتر نوید شعبانی به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. قطعا به فرموده امام راحل خانواده شهدا چراغ این ملتند ، خانواده هایی که با وجود تمام سختی ها ، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند.امروز امنیت و آزادی ایران اسلامی، مرهون خون شهدا و جان برکفان ایران عزیز است.افتخار به وجود چنین آزاد دلانی که هدایتگر جوامع بشری اند و بزرگداشت مقام رفیعشان باعث سرافرازی کشورو پایداری انقلاب اسلامی است.

اینجانب فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را محضر مردم شریف ایران اسلامی علی الخصوص مردم شهید پرور و ولایت مدار مسجدسلیمان بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداری حقیقی از خون شهیدان و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت بیش از پیش موفق وموید باشیم.

نوید شعبانی ، شهردار مسجدسلیمان