پیام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت عید سعید فطر

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اسئلک بحقَّ هذا الیوم الَّذی جعلتهُ لِلمسلمینَ عیدا

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و عید بزرگ فطر ، عید غلبه بر نفس و مهار خواهش‌های پست نفسانی و بازگشت به فطرت حقیقی انسانی است که در پرتو بندگی خالصانه خدای سبحان در ماه صیام و شب‌های بابرکت قدر حاصل آمده و حرکت به سمت سعادت و رستگاری را نوید می‌دهد،از راه رسید.

بی شک، امسال نیز همانند سال های گذشته ، همزمان با عید سعید فطر، شهروندان شریف و ولایتمدار مسجدسلیمان در کنار ملت مسلمان ایران در جای جای این سرزمین پهناور، با حضور در اجتماع عظیم و صف های محکم نماز عید فطر، اتّحاد، برادرى و همدلى همه مسلمین را به نمایش گذاشته و بر آستان کبریایی حضرت احدیت دست مناجات وشکرگزاری برمی آوریم و رحمت و مغفرتش را مسئلت می نماییم. باشد که در پناه عنایاتش در طریق رستگاری گام برداریم.

روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ،حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی)، و همه مسلمین جهان خاصه مردم شریف مسجدسلیمان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت ملت ایران را مسئلت می نماید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان