پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به مناسبت سالروز شهادت امام جواد علیه السلام

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، مهندس آرش قنبری با صدور پیامی سالروز شهادت جانگداز امام جواد(ع) را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:   بسم الله الرحمن الرحیم حضرت جواد‌الائمه، امام محمدتقی علیه‌السلام به دو لقب با مسمای تقی و جواد ملقب است و نهمین اخترتابناک آسمان […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، مهندس آرش قنبری با صدور پیامی سالروز شهادت جانگداز امام جواد(ع) را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت جواد‌الائمه، امام محمدتقی علیه‌السلام به دو لقب با مسمای تقی و جواد ملقب است و نهمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت در تقوا، جود و سخا همچون خورشیدی تابناک می‌درخشد و دل‌های مشتاقان راه ولایت را نور و گرمی می‌بخشد.از منظر حضرت جوادالائمه(ع)، علم و دانش یکى از مهمترین عوامل رسیدن به کمالات عالى دنیوى و اخروى به شمار می آید. علم و احاطه ی حضرت امام جواد(ع) در ترویج احکام الهی و آموزه های قرآنی، همچون سایر معصومین، عملکردی بی نظیر را داراست و ایشان با تأکید برتقویت بنیه ی علمی مسلمانان همواره می کوشیدند تا جهان اسلام را به سلاح علم و ایمان مجهز کنند.

امام جواد(ع)، دست بخشنده و بصیرت کامل در راه شناسایی نیازمندان داشت و مردم از عطایا، عنایات و مهر و محبت‌های ایشان بهره‌ها می‌جستند.

 

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت غمبار و مظلومانه ی نهمین پیشوای مسلمین جهان، حضرت امام محمد التقی(ع) را به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. امید است که در سایه الطاف الهی و با تأسی به آن امام همام، خود را به زیور علم و ایمان بیاراییم و کسب معرفت و دانش را سرلوحه ی برنامه‏ ی زندگى خویش، در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار دهیم.

 

آرش قنبری

 

شهردار مسجدسلیمان