پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به مناسبت شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا در حادثه تروریستی راسک

شهردار مسجدسلیمان در پیامی شهادت ۱۱ تن از نیروهای فراجا که در حمله کوردلانه تروریست ها به مقر نظامی راسک به شهادت رسیدند را تسلیت گفت. در متن آرش قنبری آمده است : مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا حادثه تروریستی راسک و […]

شهردار مسجدسلیمان در پیامی شهادت ۱۱ تن از نیروهای فراجا که در حمله کوردلانه تروریست ها به مقر نظامی راسک به شهادت رسیدند را تسلیت گفت.

در متن آرش قنبری آمده است :

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

حادثه تروریستی راسک و شهادت ۱۱ تن از ماموران وظیفه شناس فراجا، بار دیگر خوی وحشیگری و ددمنشانه ظالمان عالم را به نمایش گذاشت.

این حمله که به صورت ناجوانمردانه در ساعت ۲ بامداد به مقر نظامی راسک برنامه ریزی شده بود، قطعاً با پاسخ سخت نیروهای امنیتی و انتظامی همراه خواهد بود و قطعا تروریست ها و حامیان آنان باید بدانند بی تردید در دستان قدرتمند نیروهای اطلاعاتی-امنیتی گرفتار خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید.

اینجانب شهادت این ۱۱ نیروی جان برکف را به خانوده بزرگ فراجا و همچنین به خانواده های این شهیدان عزیز تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای بازماندگان این عزیزان، طلب اجر و صبر مینمایم.

آرش قنبری
شهردار مسجدسلیمان