پیام تبریک سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان مهدی رضایی فرد سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفت.  متن پیام به شرح ذیل است: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های زنان و مردانی است که به فرمان حضرت امام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان مهدی رضایی فرد سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفت.
 متن پیام به شرح ذیل است:
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های زنان و مردانی است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در راه اسلام و آرمان‌های اسلامی خون پاک خود را فدا کردند و با مقاومت و ایستادگی بی نظیر خود در هشت سال دفاع مقدس، درسی بزرگ از ایثار، آزادی ، شهامت و شهادت را به جهانیان ارائه و الگویی کارآمد از استکبارستیزی را به ملل آزادیخواه و حق طلب عرضه نمودند، بنابراین دور از ذهن نیست که این هفته مقدس را برگ زرین حماسه مردم ولایتمدار ایران بدانیم.
فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ثمرات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس است که امروز ما باید برای حفظ و ترویج این فرهنگ ارزشمند، تلاش کنیم تا آیندگان نیز بتوانند به ثمرات این فرهنگ ناب افتخار کنند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده شهرداری مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را که از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است، به محضر خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، شهروندان مسجدسلیمانی و  همچنین مردم شریف و انقلابی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری خالصانه و صادقانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهانم.
                                                          مهدی رضایی فرد
                                                   سرپرست شهرداری مسجدسلیمان
                                                                 شهریورماه۱۳۹۹