پیام تبریک روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز معلم

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

۱۲ اردیبهشت ماه برگ زرینی است در تقویم انقلاب اسلامی ایران که مصادف با شهادت معلم مجاهد و عالیقدر، شهید آیت الله مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم است. معلمین به عنوان پیروان واقعی و میراث دار اولیای الهی هستند. شان و منزلت معلم را به هیچ جمله ای جز《معلمی شغل انبیاست، نمی‌توان تفسیر کرد.

روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگ و نستوه است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین و ماندگارترین جلوه های عشق، معرفت و فداکاری را به نمایش گذاشته اند.

برای جامعه اسلامی ما جای سعادت بوده که همه ساله در صدف زیبای اردیبهشت و در سالروز شهادت بزرگمرد حکمت و معرفت استاد شهید آیت الله مطهری از گوهر ارزشمندی به نام معلم تجلیل می کند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری، روز معلم را به همه فرهنگیان، فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه که در سنگر مدرسه برای تربیت و بلوغ فکری فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان میهن اسلامی تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای تمامی معلمان عزیز و سختکوش به ویژه مدیران ، فرهنگیان و معلمین دلسوز شهر مسجدسلیمان آرزوی موفقیت و بهروزی مسئلت می نماید.