نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرمسجدسلیمان با اهالی محله مالجونکی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان : در ادامه نشست های صمیمانه شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری مسجدسلیمان در محلات این شهر ، نشستی در روزشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد محله مالجونکی برگزار و شهردار و اعضاء شورای اسلامی با ساکنین […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان : در ادامه نشست های صمیمانه شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری مسجدسلیمان در محلات این شهر ، نشستی در روزشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد محله مالجونکی برگزار و شهردار و اعضاء شورای اسلامی با ساکنین و اهالی این محله دیدار کردند.

 

آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در این برنامه ضمن شنیدن صحبت های اهالی منطقه با آنها از نزدیک گفتگو کرد و این نوید را به اهالی منطقه مالجونکی داد که مبلغ چهار میلیارد تومان جهت تکمیل پل مالجونکی اختصاص یافته که بزودی این پروژه آغاز خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود:آسفالت محله مال جونکی‌ از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است که انشالله بزودی این مهم به سرانجام خواهد رسید.

 

قنبری در پایان گفت: با تدابیر صورت گرفته انشالله برخی پروژه های نیمه کاره در این محله را بر اساس الویت به اتمام خواهیم رساند.