ملاقات مردمی شهردار مسجدسلیمان به روایت تصویر

نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان در جلسه مراجعات مردمی بر حفظ جایگاه، منزلت و تکریم ارباب رجوع و دغدغه های مردم از طریق ارائه خدمات سریع و مطلوب تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه سلسله جلسات مراجعات مردمی، نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان در روز دوشنبه […]

نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان در جلسه مراجعات مردمی بر حفظ جایگاه، منزلت و تکریم ارباب رجوع و دغدغه های مردم از طریق ارائه خدمات سریع و مطلوب تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه سلسله جلسات مراجعات مردمی، نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان در روز دوشنبه در سالن کنفرانس شهرداری مرکزی برگزار گردید.

در اینروز ضمن ملاقات حضوری جمعی از شهروندان با شهردار مسجدسلیمان در خصوص رفع مشکلات شهری، وی بر حفظ جایگاه، منزلت و تکریم ارباب رجوع و دغدغه های مردم از طریق ارائه خدمات سریع و مطلوب تاکید کرد.
این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: جلسات مراجعات مردمی را به شکلی پیش خواهیم برد که بتوانیم نقاط ضعف محلات مختلف را شناسایی و جهت رفع آنها برنامه ریزی مناسبی پیش ببریم.
شعبانی ادامه داد: انتظاری که داریم شهروندان با مشارکت مردمی در بخشهای گوناگون یاریگر شهر و شهرداری باشند و انشاالله بتوانیم قدمی هر چند کوچک ولی مثمر ثمر داشته باشیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.