طراحی و اجرای المان شهری m.i.s توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، شهرداری مسجدسلیمان اقدام به طراحی و اجرای المان شهری m.i.s در پارک گل نرگس شهرستان مسجدسلیمان نمود. دکتر شعبانی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: المان شهری m.i.s که نماد و مخفف کلمه masjedsoleyman می باشد توسط شهرداری مسجدسلیمان در پارک گل نرگس منطقه پنج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، شهرداری مسجدسلیمان اقدام به طراحی و اجرای المان شهری m.i.s در پارک گل نرگس شهرستان مسجدسلیمان نمود.

دکتر شعبانی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: المان شهری m.i.s که نماد و مخفف کلمه masjedsoleyman می باشد توسط شهرداری مسجدسلیمان در پارک گل نرگس منطقه پنج بنگله طراحی و اجرا شد. سازه فلزی این المان شهری به سفارش و طراحی شهرداری و به منظور حمایت از مشاغل بومی در مسجدسلیمان، توسط مهندس جوان و خلاق مسجدسلیمانی، امید حیدری در کارگاه تولیدی میلیمتر واقع در منطقه کلگه شهر مسجدسلیمان ساخته و توسط شهرداری نصب و اجرا گردیده است. 

دکتر نوید شعبانی در ادامه افزود: ساخت و اجرای المان های شهری در چند نقطه مسجدسلیمان، به منظور زیباسازی منظر شهری در دست طراحی و ساخت بوده و در آینده نزدیک نصب و اجرا خواهد شد. وی در پایان اذعان داشت: فضاسازی اطراف و رنگ آمیزی المان شهری m.i.s در دست انجام می باشد. 

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می گردد. 

.

.

.

.

.

.

.

.