شهردار مسجدسلیمان: جویندگان کار بیشترین آمار مراجعه کننده به شهرداری مسجدسلیمان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، با تحلیلی که بر روی آمار ثبت شده خروجی مربوط به مراجعه کنندگان به شهرداری صورت گرفته، محرز شد که بیشترین آمار مراجعین مربوط به جویندگان کار است. در همین رابطه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان اعلام کرد: با توجه به اینکه جلسه مستقیم با مردم یکی از برنامه […]


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، با تحلیلی که بر روی آمار ثبت شده خروجی مربوط به مراجعه کنندگان به شهرداری صورت گرفته، محرز شد که بیشترین آمار مراجعین مربوط به جویندگان کار است.

در همین رابطه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان اعلام کرد: با توجه به اینکه جلسه مستقیم با مردم یکی از برنامه های شهرداری می باشد و در طول این مدت همواره سعی نمودیم در صورتی که جلسه فوق برنامه ای پیش نیاید، روزهای یکشنبه در خدمت شهروندان محترم شهر مسجدسلیمان باشیم.

شهام سلیمانی با بیان اینکه در این مدت با ۸۰۰ نفر از مردم ملاقات حضوری داشته ایم در ادامه افزود: در روزهای یکشنبه این ملاقات ها صورت می گیرد و بعضی از مردم خواهان برگزاری تعداد بیشتر جلسات حضوری هستند که این امر با توجه به مشغله شهرداری امکان پذیر نمی باشد، بطوریکه در همین جلسات هفته ای یک بار هم جلسات بعد از تایم اداری آغاز و تا دیر وقت به همراه کلیه معاونتها و مسئولین شهرداری در خدمت مراجعه کنندگان محترم هستیم.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت پیگیری مطالبات مراجعه کنندگان، کلیه درخواست ها پس از بررسی و ثبت در دفتر پیگیری، به معاونت ها و یا واحد مربوطه جهت پیگیری تا حصول نتیجه نهایی ابلاغ می شود.