شهردار مسجدسلیمان: جاده دسترسی خیابان همافران در حال احداث است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی به دنبال موج جدید پروژه های عام المنفعه که طی چند ماه گذشته به صورت طرح جهادی در سطح شهر مسجدسلیمان آغاز گردیده، و با روند چشم گیر مورد رضایت مندی شهروندان قرار گرفته است. در همین رابطه آغاز عملیات پروژه احداث […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی به دنبال موج جدید پروژه های عام المنفعه که طی چند ماه گذشته به صورت طرح جهادی در سطح شهر مسجدسلیمان آغاز گردیده، و با روند چشم گیر مورد رضایت مندی شهروندان قرار گرفته است.
در همین رابطه آغاز عملیات پروژه احداث جاده دسترسی به سمت خیابان همافران، از این دسته خدمات صادقانه  می باشد که تا پایان سال ۹۵ مورد بهره برداری و استفاده عموم شهروندان مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت.
عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان طی شروع این پروژه عام المنفعه و با اعلام رضایت مندی از روند فوق عنوان کرد: با اجرای این طرح مطالعاتی و برنامه ریزی های کارشناسی اصولی به عمل آمده که با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی تعریف گردیده، تعریض این خیابان به مرحله اجرا درآمده و در پیشرفت فیزیکی خوبی در حال زیر سازی جاده و اتمام دیوار حائل است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر مسجدسلیمان به صورت خط طولی و دارای یک خیابان اصلی از میدان نمره یک به سمت بانک ملی منتهی می گردد، در ایام هفته با بار ترافیکی سنگینی در خیابان اصلی آزادی مواجه هستیم .
وی گفت: با به وجود آمدن معضل و به منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی، بر آن شدیم با احداث جاده دسترسی این محور که از چهار راه شهرداری به سمت شهرداری مرکزی ختم می گردد، جاده فرعی  به سمت خیابان همافران احداث نمائیم و با همت مضاعف نیروهای عمرانی این مهم را به مرحله انجام برسانیم.
شهردار مسجدسلیمان با تشریح جاده دسترسی خیابان همافران که به طول ۱۱۰ متر تعریف گردیده است اظهار داشت: با روند پروژه عمرانی این جاده که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته، عرض متوسط این جاده ۷ متر که در طول مسیر به منظور استحکام استاندارد جاده و جلوگیری از ریزش خاکهای اطراف و هم چنین هدایت کانال آبهای سطحی، دیوار حائل سنگی بطول ۴۳ متر و ارتفاع ۲ متر احداث گردیده است.
این مقام مسئول در پایان در زمینه اقدامات عمرانی صورت گرفته تصریح کرد: پروژه فوق شامل خاکبرداری، خاکریزی و تخریب ساختمان در طرح تعریض، زیر سازی و احداث کانال آبهای سطحی در طول اجرای کار خواهد بود، که امیدواریم با تلاش پرسنل خدمت گذار شهرداری بتوانیم هدیه ای هرچند کوچک به شهروندان عزیزمان تا پایان سال تقدیم نمائیم.