شهرداری در سوگ ۳تن از کارکنان خود

مهندس طهماسبی در مدت عمر کوتاه خود مسئولیت های رییس دفتر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان (دوره ی سوم) رییس دفتر شهردار، عضو هیات مدیره سازمان های آتش نشانی، اتوبوسرانی و مسئول واحد درآمد شهرداری مسجدسلیمان را در کارنامه خود داشته است

IMG_1209


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان پیکر غلامرضا طهماسبی از مدیران با اخلاق و پر تلاش شهردارای مسجدسلیمان که بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد، با حضور وابستگان، همکاران و دیگر دوستداران وی، تشییع و به خاک سپرده شد.

مهندس طهماسبی در مدت عمر کوتاه خود مسئولیت های رییس دفتر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان (دوره ی سوم) رییس دفتر شهردار، عضو هیات مدیره سازمان های آتش نشانی، اتوبوسرانی و مسئول واحد درآمد شهرداری مسجدسلیمان را در کارنامه خود داشته است و بدلیل خصائص اخلاقی و ادب و متانت، الگویی برای همکاران خود محسوب میشد.
وی در روز پنج شنبه ۹۴/۱۲/۶ دارفانی را وداع و مسجدسلیمان را در غم خود فرو برد.
مراسم هفتمین روز درگذشت این عزیز از دست رفته امروز (دوشنبه) ۹۴/۱۲/۱۰ در مسجد علی بن ابیطالب(ع) چهاربیشه برگزار شد.
گفتنی است طی روزهای اخیر دو تن دیگر از کارکنان با سابقه شهرداری مسجدسلیمان-فیروز سلحشور و احمد کاووسی- که اخیر به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند، دار فانی را وداع گفته و شهرداری را در سوگ از دست دادن عزیزان خود قرار داد. خبرگزاری مسجدسلیمان، این ضایعه اسفناک را به خانواده، دوستان، و همکاران آن عزیزان از دست رفته تسلیت عرض می نماید.