سرپرست شهرداری مسجدسلیمان: از همه ظرفیتها در پاکسازی عمومی استفاده می کنیم + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، روز گذشته به منظور فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، جلسه ستاد استقبال از بوی ماه مهر در محل دبیرستان سینا، با حضور بیژن قنبری بخشدار گلگیر، جانمراد داودی رئیس اداره آموزش و پرورش، علی هزارسی سرپرست شهرداری، بهروز نجاتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، روز گذشته به منظور فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، جلسه ستاد استقبال از بوی ماه مهر در محل دبیرستان سینا، با حضور بیژن قنبری بخشدار گلگیر، جانمراد داودی رئیس اداره آموزش و پرورش، علی هزارسی سرپرست شهرداری، بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست، محمدرضا کرم‌زاده مشاور اجرایی کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان و سید فرید موسوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان و مسئولین واحدهای اجرایی شهرداری، که در حاشیه این برنامه همراه با عملیات پاکسازی عمومی در محوطه بیرونی این مکان و هرس درختان آغاز گردید.

در این روز علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه عنوان کرد: خدا قوت ویژه دارم نسبت به همکارانم که چند روزی است، برنامه استقبال از ماه مهر را آغاز کرده ایم، و همه واحدهای خدماتی، فنی و عمرانی شروع به کار نموده اند.

وی اضافه کرد: انشاءالله موضوع روکش آسفالت را در مبادی ورودی آموزشگاهها و استاندارد سازی موانع، الخصوص نقاطی که در ورودی مدارس خواهد بود را انجام خواهیم داد.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که بستر و فضا را آماده نمائیم برای دانش آموزان ، فرزندان و خواهران و برادرهایی که در این اماکن در حال یادگیری آموزش علم و دانش می باشند، لااقل با یک احساس آرامش روانی شروع به آغاز تعلیم و تربیت نمایند.

وی افزود: شهرداری بر حسب وظیفه در کنار آموزش و پرورش که بخشی از آن فرهنگ سازی بوده، و همه مسئولین وظیفه دارند در بحث فرهنگ سازی تلاش ویژه ای داشته باشند، و شهرداری با تمام قوا و ظرفیت در کنار آموزش و پرورش و همه دستگاههای اجرایی و خدماتی دیگر کمک می نمایند که بستر و فضا برای استقبال از ماه مهر مهیا گردد.

علی هزارسی خطاب به رئیس آموزش و پرورش و بخشدار گلگیر اظهار داشت: برنامه جامع پاکسازی عمومی را در دستور کار داریم، ولی امروز به صورت نمادین انجام می گردد و در طی روزهای آینده همه مدارس، آموزشگاهها، مراکز تعلیم و تربیت، معابر، خیابانها و بلوارها به مرحله انجام خواهد رسید.

وی اذعان داشت: آمادگی کامل بخشهای فضای سبز، ناوگان اتوبوسرانی، خدمات شهری در دستور کار خواهد بود، و برنامه هایی همچون دیوار نویسی ها، نقاشی ساختمان، مدارس و بخشهای زیادی است که همکاران بنده در واحدهای مختلف شروع کرده اند و انشاالله محکم تر ادامه خواهیم داد.

علی هزارسی تصریح کرد:انتظار داریم از مهندس نجاتی در بحث فرهنگ سازی و مشارکت مردمی ؛سمن ها و گروههای مردم نهاد را در بخش زیست محیطی فعال نمایند، و با همکارم جناب آقای قنبری به عنوان رابط موضوع هماهنگی های لازم انجام گردد، و از همه ظرفیت و پتانسیل ها افراد استفاده کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این زمینه در فرمانداری و شهرداری جلساتی انجام شد، و مصوبه گردید که با پیگیری جناب آقای مهندس نجاتی در کنار شهرداری بتوانیم نهایت خدمات رسانی را انجام دهیم، و جا دارد از اصحاب رسانه که همیشه چشمان بیدار جامعه و یاریگر ما هستند تقدیر نمایم، به جهت پوشش این جلسات که انجام شد.

وی در پایان ادامه داد: نیروهای سازمان آتش نشانی، خدمات شهری، روابط عمومی، فضای سبز، عمران با تمام توان و ظرفیت نیروی انسانی و ماشین آلات مکانیزه دست به دست هم خواهیم داد تا پاکسازی عمومی صورت گیرد، و طی روزهای آینده شستشوی معابر و بلوارها و مدارس تا جایی که امکانات و زمان اجازه بدهد نهایت مساعدت را انجام میدهیم.