در حضور نمایندگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسجدسلیمان: رحیم ورناصری بعنوان نماینده مدیران و مسئولین شهرداری مسجدسلیمان انتخاب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز با پیگیری های پیمان مولایی شهردار، معاونت اداری مالی و نماینده کارکنان اداره، انتخابات نماینده مدیران و مسئولین شهرداری مسجدسلیمان با حضور نمایندگان اداره کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. بنابر همین گزارش رحیم ورناصری مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پس از رای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز با پیگیری های پیمان مولایی شهردار، معاونت اداری مالی و نماینده کارکنان اداره، انتخابات نماینده مدیران و مسئولین شهرداری مسجدسلیمان با حضور نمایندگان اداره کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

بنابر همین گزارش رحیم ورناصری مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پس از رای گیری با کسب ۲۷ رای، مجددا بعنوان نماینده مدیران، سرپرستان و مسئولان شهرداری مسجدسلیمان در «کمیته انضباطی اداره کار» انتخاب گردید.

گفتنی است با توجه به برنامه ریزیهای به عمل آمده توسط معاونت مالی اداری، به منظور ایجاد محیطی سالم در جهت افزایش کارایی و بهبود کمی و کیفی فعالیت ها و بر حذر داشتن کارکنان از بی نظمی و کم کاری و تشویق و تنبیه کارکنان خاطی، جلسه رای گیری مجمع سرپرستان برای انتخاب نماینده در کمیته انضباطی تشکیل شد.

بر همین اساس، این برنامه با حضور نمایندگان اداره کار و رفاه اجتماعی، و با شرکت معاونت ها و مسئولین واحد‌های مختلف شهرداری صورت گرفت، که در پایان رای گیری «رحیم ورناصری» مسئول اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر، با کسب ۲۷ رای بعنوان نماینده مدیران، سرپرستان و مسئولان شهرداری مسجدسلیمان در «کمیته انضباطی اداره کار» به مدت دو سال انتخاب و معرفی گردید.

شایان ذکر است رحیم ورناصری در دو سال گذشته نیز نماینده مدیران شهرداری بوده است.

همچنین پیش از این رسول بنام از نیروهای باسابقه این سازمان با رای پرسنل بعنوان نماینده کارکنان و عضو کمیته انضباطی شهرداری انتخاب گردیده شد.