جشن بزرگ شب یلدا توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

  جشن بزرگ شب یلدا توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت شب یلدا که یکی از کهن‌ترین جشن های ایرانی است، معاونت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری مسجدسلیمان اقدام به برگزاری این مراسم جشن با شکوه نمود که با استقبال بسیار […]

 

جشن بزرگ شب یلدا توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت شب یلدا که یکی از کهن‌ترین جشن های ایرانی است، معاونت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری مسجدسلیمان اقدام به برگزاری این مراسم جشن با شکوه نمود که با استقبال بسیار زیاد شهروندان روبرو گردید‌.

 

در این برنامه که ظهر امروز در محل پارک الغدیر نفتک تدارک برنامه صورت گرفت که با اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه بود ، از جمله اجرای موسیقی زنده محلی و پاپ ، نمایش طنز ، حافظ خوانی ، شاهنامه خوانی و همچنین در کنار آن با برپایی سیاه چادرها ، پخت نان محلی و ارائه محصولات محلی و فرهنگی، راه اندازی بازارچه سنتی و غذایی با حضور سمن ها و موسسه های خیریه صورت برگزار شد.

 

گفتنی است در ادامه، اجرای مسابقات ورزشی (ادارات، طناب کشی، فریزبی) اجرا و در پایان به شرکت کنندگان و نفرات برتر هدایای نفیسی ، اهدا شد.

 

شایان ذکر است، برنامه جشن بزرگ شب یلدا که توسط معاونت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه ریزی شده بود، اداره ورزش و جوانان (هیئت انجمن های ورزشی، هیئت همگانی)
موسسات خیریه اداره بهزیستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همکاری لازم را داشتند.