بزرگترین پارک گردشگری مسجدسلیمان توسط شهرداری احداث خواهد شد

عملیات اجرائی احداث پارک تفریحی و گردشگری ۵۰ هکتاری تمبی توسط شهرداری مسجدسلیمان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: عملیات اجرائی احداث پارک تفریحی و گردشگری ۵۰ هکتاری تمبی با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال توسط شهرداری مسجدسلیمان آغاز شده است.

 

وی افزود:با توجه به تعیین اعتباراتی که از سوی دکتر حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان صورت گرفته بود توانستیم بزرگترین پارک گردشگری استان و کشور را در ۵ فاز برنامه ریزی و هر پروژه را با  ۵۰ هکتار زمین آغاز بکار نمائیم.

 

وی گفت: سعی ما بر این است در سال جاری  تخصیص اعتبار این پروژه که ۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و مناقصه تعیین پیمانکار آن مشخص شده و در حال حاضر در مرحله تجهیز کارگاه می باشد هر چه سریعتر آغاز شده و امیدوارم تا پایان سال جاری راههای دسترسی به پارک عملیاتی شده و برخی تجهیزات کاربردی را  برای ایام تعطیلات نوروز در نقاط پارک با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی  نصب نمائیم.

 

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات پروژه پارک تفریحی و گردشگری ۵۰ هکتاری در منطقه کوهستانی تمبی به عنوان بزرگترین پارک گردشگری استان، و در کشور، جزء بزرگترین پارکهای گردشگری به شمار می رود و انشالله با تلاش همه جانبه مسئولین در طی دوسال آینده و جذب اعتبارات لازم در این زمینه جهت استفاده عموم همشهریان و هم استانی های عزیز به بهره برداری کامل خواهد رسید.

 

وی با تشریح آخرین اقدامات اجرایی این پارک در روزهای آینده اظهار داشت: سعی ما بر این است از تجهیزاتی استفاده گردد که با توپوگرافی و اقلیم موجود و با کمترین دستکاری و برهم زدن طبیعت منطقه وسایل مورد نیاز را به مرحله انجام برسانیم.

 

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در پایان عنوان داشت: امیدواریم با روند پروژه های عمرانی شهرداری در بخشهای مختلف سطح شهر، زمینه اشتغال زایی و رفع بیکاری جوانان و نیز جذب گردشگر مهیا شود و بتوانیم جزء شهرهای که در این امر پیشرو هستند قلمداد شویم و با همتی که در مسئولین شکوفا شده استمرار تکمیل این پارک را شاهد باشیم.