پیام شهردار و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان شهام سلیمانی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر طی پیامی مشترک ،ضرورت حفظ و توسعه وحدت ملی-اسلامی را مورد تاکید قرار داده،یکی از والاترین شعائر رسالتِ نبوی را هم افزایی جهت تحقق بسترهای تقویت و تعمیقِ *وحدت ملل اسلام* برشمردند. در عصر کنونی که برخی مکاتب، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان شهام سلیمانی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر طی پیامی مشترک ،ضرورت حفظ و توسعه وحدت ملی-اسلامی را مورد تاکید قرار داده،یکی از والاترین شعائر رسالتِ نبوی را هم افزایی جهت تحقق بسترهای تقویت و تعمیقِ *وحدت ملل اسلام* برشمردند.

در عصر کنونی که برخی مکاتب، دین را متناسب با زندگی بَدَوی می دانند، تاثیرات مفاهیم والای رسالت پیامبر (ص)، جوامع اسلامی را حائزِ ایده آلهایی فراتر از بُعد مادیِ حیات نموده است.

مجاهدات و روشنگری های مسجودِ فرشتگان موجب گذار از دوران فترت، زایش و اعتلای تمدنی گشت که مصادیق ملموس مدینه فاضله را متجلی می سازد.

عظمت آموزه های پیامبر در سیره شخصی و مشیِ اجتماعی وی متبلور است، یکی از ارکان رسالت ختم المرسلین بعنوان بایسته ایی مستمر، مسئولیت پذیری جهت عبودیّتِ حق در خدمت به مردم است.
ضمن تبریک هنگامه طلوعِ خورشید عالم تاب حضرت خاتم الانبیا و میلاد صادق آل محمد(ع) از پروردگار میخواهیم ما خادمین مردم را درخدمت به شهروندانِ صبوری که علیرغم مشکلات معیشتی، وِلایی محورند و همگرایی در استمرارِ عزّت ایران را اولین الویتِ خود می انگارند یاری بفرماید.

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان