پیام ریاست شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام در ادامه به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم ن والقلم و مایسطرون سوگند به قلم و آنچه می نویسد ۱۷ مرداد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام در ادامه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و مایسطرون

سوگند به قلم و آنچه می نویسد

۱۷ مرداد روز نویسندگان بی ادعا و تلاشگران پرچم دار جبهه آگاهی بخشی و چشم بینا و زبان گویای مردمی می باشند که فریادشان بی صدا است.

بی شک، در این عرصه حساس کشور ایران اسلامی تنها راه رسیدن به سربلندی و آرامش جامعه، مراقبت از تمامی منافع آرمانهای گرانقدر انقلاب اسلامی در مسیر اصلی آگاهی بخشی از طریق رسانه های جمعی و مطبوعات ممکن خواهد بود.

اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت خبرنگار شهید شهرستان اکبر قاسمی پور و پاسداشت آرمان‌های آنها و تبریک “روز خبرنگار” خواهانه پل ارتباطی بیشتر میان رسانه ها با شهروندان و منتخبین خود می باشند، تا بتوان در این را خطیر اقداماتی اساسی صورت پذیرد.

با آرزوی توفیق روز افزون

فرضعلی علیجانی
رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان