پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به مناسبت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

مجاهد نستوه، اسطوره پایداری بر کلمه حق، یار دیرین امام و رهبری و بنیانگذار شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی، و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ( قدّس الله نفسه الزکیه) به ملکوت اعلی پیوست. اینجانب این ضایعه بزرگ و مصیبت عظیم و ثلمه جبران ناپذیر را به محضر حضرت ولیعصر […]

مجاهد نستوه، اسطوره پایداری بر کلمه حق، یار دیرین امام و رهبری و بنیانگذار شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی، و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ( قدّس الله نفسه الزکیه) به ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب این ضایعه بزرگ و مصیبت عظیم و ثلمه جبران ناپذیر را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، همسر مکرمه، فرزندان و بیت معزز و معظم ایشان، جامعه بزرگ روحانیت و به خصوص مردم شریف ایران که در سوگ پدر معنوی خود نشسته است تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

تاریخ، پژواک ندای حق طلبی و یک عمر مبارزه مخلصانه ایشان در مسیر حق و عدالت را هرگز از یاد نخواهد برد .

بی شک نام بلند این شخصیت جهانی و کم نظیر در دوران معاصر بر تارک تاریخ پر افتخار ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چون ستاره ای تابناک در کنار نام شهدا و امام شهدا و بزرگانی چون امیر کبیر و رهبر انقلاب خواهد درخشید.

کارنامه درخشان ایشان در تمام مبارزات قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرماندهی شجاعانه دفاع مقدس، و سهم ایشان در مدیریت مدبرانه نظام جمهوری اسلامی ایران در سنگرهای ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ذخیره صالحه ای برای علو درجات این رادمرد بزرگ خواهد بود.

عبداله قاسمی صالح بابری
شهردار مسجدسلیمان