پیام تبریک پیمان مولایی شهردار‌ مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم پیامی را صادر نمودند که در ادامه به شرح ذیل می باشد: “من کنت مولاه فهذا علی مولاه”  عید غدیر، عید الله اکبر و عید آل محمد و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامى‏ می باشد. عید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم پیامی را صادر نمودند که در ادامه به شرح ذیل می باشد:

“من کنت مولاه فهذا علی مولاه” 

عید غدیر، عید الله اکبر و عید آل محمد و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامى‏ می باشد.

عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه‏ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‏ است و گره محکمى براى رشته دیانت و پیوندی برای « نبوت و امامت » است.

چه زیبا خداوند منان، حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید غدیر خم و راه کمال و سعادت را در سایه سار عشق به ولایت قرارداد و چه زیباتر “غدیر” را عصاره خلقت و چکیده تمام ادیان الهی، طنین خوش آهنگ ادامه راه انبیاء و ثمره نبوت و رسالت قرارداده است.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم این عید را به تمام مردم ولایتمدار و شریف شهر مسجدسلیمان تبریک عرض نمایم و امیدوارم با توجه به واقعه مهم غدیر خم در راستای اشاعه دین ناب محمدی گام بر داریم. 

 پیمان مولایی

شهردار مسجدسلیمان