پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان با انتشار پیامی ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است : “شهرداری باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد. “ ( امام خامنه ای مدظله العالی) ۱۴ تیرماه که با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان با انتشار پیامی ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

“شهرداری باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد. “
( امام خامنه ای مدظله العالی)

۱۴ تیرماه که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهرداری و دهیاری نامگذاری گردیده است، فرصتی است مغتنم، برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری که به صورت شبانه روزی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر از هیچ تلاش و کوششی دریغ
نمی ورزند و بی شک هر خدمتی که در جهت رفاه حال مردم صورت پذیرد، موجب خشنودی خداوند متعال قرار می گیرد.

شهرداری ها از تأثیرگذارترین نهادها در شکل‌گیری و توسعه یک شهر به حساب می‌آیند، به گونه‌ای که نقشی اثرگذار در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی داشته و مهمترین نهاد خدمتگزاری به شهروندان به شمار می آید و حلقه اتصال دولت و مردم است.
و با تلاش و کوشش آگاهانه پرسنل و کارکنان خدوم این مجموعه، جامعه ای انسانی بر مبنای همیاری گسترده خلق می شود.

اینجانب ضمن تبریک این روزها به همه زحمت‌کشان و مجاهدان عرصه خدمت در شهر مسجدسلیمان و سایر شهرها، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم، ائمه جمعه و جماعات، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، همه مدیران استان و شهرستان، مردم فهیم و ولایتمدار مسجدسلیمان و اعمِ همکاران و تلاشگران عزیزم در شهرداری مسجدسلیمان به جهت همراهی و همگامی در تحقق توسعه مدیریتی شهری صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

پیمان مولایی

شهردار مسجدسلیمان

۱۴ تیرماه ۱۴۰۰