پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز ۹۹

یا مقلب القلوب و الابصار              یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال           حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو، همیشه نوید بخش افکار نو،کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.آینده ای که همه امیدواریم پویایی، رشد و تعالی را برای همگان به همراه داشته باشد. بهار پرطراوت که نشانه قدرت […]

یا مقلب القلوب و الابصار              یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال           حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو، همیشه نوید بخش افکار نو،کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.آینده ای که همه امیدواریم پویایی، رشد و تعالی را برای همگان به همراه داشته باشد.

بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعی می باشد را به تمامی شهروندان عزیز و شهید پرور مسجدسلیمان و کارکنان خدوم شهرداری تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت،همراه با تلاشی مضاعف برای رسیدن به اهداف متعالی شهرداری مسجدسلیمان در سایه منویات و رهنمودهای مقام عظمی ولایت،از خداوند منان برای شما عزیزان مسئلت می نماید.

امسال بهار دل‌انگیز و نوروز در حالی از راه می‌رسد که هم‌وطنان و همشهریان عزیزمان برای پیشگیری و مقابله با شیوع گسترده کرونا ویروس تمام توان خود را به کار گرفته و همدلانه با مسئولان همکاری می‌کنند.

بی‌شک ماحصل این وفاق و همدلی گذر موفقیت‌آمیز از شرایط سختی است که تصویری افتخار‌آمیز از فرهنگ غنی شهروندی، مسئولیت‌پذیری، انسجام و وحدت ایرانیان سرافراز را به یادگار خواهد گذاشت.

در آستانه سال نو از خدمات و زحمات ارزشمند همکاران و مجموعه خادمین مردم در مدیریت شهری ، همچنین مشارکت و همکاری سایر ادارات، ارگان‌ها ،گروه‌های جهادی و بسیجی که این روزها در خط مقدم خدمت‌رسانی و حفظ و حراست از سلامتی هم‌وطنان در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای رفاه و سلامتی شهروندان محترم کوشش می‌نمایند ،صمیمانه تقدیر و تشکر نموده ،امیدواریم اقدامات پیشگیرانه مدیریت شهری برای جلوگیری از انتشار این ویروس با همکاری و همدلی مردم شریف ادامه داشته باشد و همه تلاش خویش را برای رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی به مردم و نظام مقدس اسلامی بکار بگیریم.

ارادتمند شما ، نوید شعبانی ، شهردار مسجدسلیمان