پیام تبریک سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، کورش شهبازی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس طی پیامی این روز را تبریک گفت.  در ادامه به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، کورش شهبازی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس طی پیامی این روز را تبریک گفت.

 در ادامه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را به مردم فهیم و شهید پرور شهر مسجدسلیمان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسالت می‌نمایم.

کورش شهبازی

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان