پیام تبریک سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، کورش شهبازی در پیامی با اشاره به اقتدار و امنیت داخلی و خارجی کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: به موازات اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی در ورای مرزها […]

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، کورش شهبازی در پیامی با اشاره به اقتدار و امنیت داخلی و خارجی کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

به موازات اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی در ورای مرزها به اثبات رسیده، در عرصه داخلی نیز امنیت و اقتدار ایران سبب دستیابی به موفقیت های مختلف به واسطه آرامش کشور شده که این امر نیز به جهت تلاش شبانه روزی و درایت نیروی انتظامی محقق شده است.

نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته اند.

مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته، ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نیروی انتظامی هم راستا با مدافعان سلامت به عنوان بازوان اجرایی، در اجرا و اعمال پروتکل های بهداشتی نقش موثری داشته و در ادامه جهت تسریع روند واکسیناسیون نیز نقش فعال داشته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک می گویم و از خدمات بی دریغ و بی وقفه و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه شهرستان مسجدسلیمان تشکر و قدردانی می نمایم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موید و منصور باشند.