پیام تبریک روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی مسجدسلیمان به مناسبت روز کارمند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان در پیامی روز کارمند را تبریک گفت.  متن این پیام به شرح زیر است:  هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد هر صبح به امید روزی پرتلاش بر می خیزی و گام در مسیر خدمت رسانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان در پیامی روز کارمند را تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد

به گیتی نام خود را جاودان کرد

هر صبح به امید روزی پرتلاش بر می خیزی و گام در مسیر خدمت رسانی و تلاش می نهی. تو خود خوب میدانی که چه گره های بزرگی از مشکلات مردم با دست و قلم تو باز می شود. ثانیه ها، دقیقه می شوند و دقیقه ها، ساعت. تا آن همگام که صدای اذان تو را به خود می آورد. اصلا متوجه نمی شوی که چگونه گذشت.

روز به نیمه رسیده و تو روز خود را با خدمت به خلق گذرانده ای. مهیای نماز می شوی با قلبی آرام و خرسند از یاری رساندن به هموطنت. بدان دعای خیر او پشتوانه توست، ای کارمند.

همکاران ارجمند شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است.

نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط زیبا است.

درود بر همت بلند‌تان، بدینوسیله ضمن تبریک روز کارمند از زحمات و تلاش های بیدریغ شما صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نماییم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان