پیام‌ تبریک عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  متن پیام شهردار مسجدسلیمان به شرح ذیل می باشد: ۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار والامقام شهید محمود صارمی و فرارسیدن روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که […]

 

متن پیام شهردار مسجدسلیمان به شرح ذیل می باشد:

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار والامقام شهید محمود صارمی و فرارسیدن روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.

این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى، امنیتى و فرهنگی جامعه و انتشار آنها فرآیندی بسیار دشوار و در عین حال ضرورى و حیاتى است.

اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خصوصا خبرنگاران پرتلاش مسجدسلیمان و خوزستان تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بی ادعای عرصه، آگاهی بخشی و دانش افزایی آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

امیدوارم مجموعه خدوم شهرداری مسجدسلیمان با همراهی و مساعدت اصحاب رسانه و فعالان جراید بتواند در راستای وظایف خطیر خالصانه خود و زمینه سازی برای توسعه و اعتلای مسجدسلیمان بزرگ گامهای مثبتی برداشته و اقدامات سازنده ای را انجام دهد.

عبداله قاسمی صالح بابری
شهردار مسجدسلیمان