پاکسازی آثار تبلیغات انتخاباتی در مسجدسلیمان توسط شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پاکسازی آثار تبلیغات انتخاباتی مسجدسلیمان توسط شهرداری آغاز شد. بنابر همین گزارش شهردار مسجدسلیمان از پاکسازی آثار تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای خدماتی شهرداری خبر داد. دکتر نوید شعبانی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از اتمام روز انتخابات، نیروهای تلاشگر واحد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پاکسازی آثار تبلیغات انتخاباتی مسجدسلیمان توسط شهرداری آغاز شد.

بنابر همین گزارش شهردار مسجدسلیمان از پاکسازی آثار تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای خدماتی شهرداری خبر داد.

دکتر نوید شعبانی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از اتمام روز انتخابات، نیروهای تلاشگر واحد خدمات شهری کار عملیات پاکسازی آثار تبلیغات انتخاباتی را در سطح شهر از میدان نمره یک آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه این پاکسازی همچنان ادامه دارد، افزود: بسیاری از نقاط در مرکز شهر مسجدسلیمان و همچنین در محلات ستادهای انتخاباتی از هرگونه آثار تبلیغاتی پاکسازی شده، و تنها تعداد معدودی از نقاط در شهر باقی مانده است، که در حداقل زمان ممکن عملیات پاکسازی آن نقاط نیز به اتمام می رسد.

شعبانی اضافه کرد: با وجود اینکه شهرداری از زدن تبلیغات محیطی جلوگیری به عمل آورد بود، ولی متاسفانه طرفداران برخی از نامزدها بدون توجه، اقدام به زدن پوستر و بنر در برخی نقاط، از جمله بر روی دیوار اماکن عمومی و حتی برخی از پست های برق نیز اقدام کرده بودند.

.