هم اندیشی آسیب های اجتماعی با حضور معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، آخرین نشست جلسه هم اندیشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان در سال نود و شش، با حضور نادر بابا احمدی رئیس اداره بهزیستی، کارشناس فرمانداری، علی قنبری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مسئولین و نمایندگان ادارات کمیته امداد، اداره ارشاد، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، آخرین نشست جلسه هم اندیشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان در سال نود و شش، با حضور نادر بابا احمدی رئیس اداره بهزیستی، کارشناس فرمانداری، علی قنبری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مسئولین و نمایندگان ادارات کمیته امداد، اداره ارشاد، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، مراکز ایستگاه های سلامت، در دفتر جلسات بهزیستی برگزار گردید.

بنابر همین گزارش اداره بهزیستی و فرمانداری به عنوان بانیان این جلسه با ذکر مشکلات در این زمینه و ارائه راهکارها به منظور کاهش آسیب های اجتماعی با مسئولین به گفتگو پرداختند.

در اینروز مقرر گردید: جمع آوری کلیه متکدیان سطح شهر، و کودکان کار توسط شهرداری تا قبل از ایام عید در سال جدید به مرحله اجرا گذاشته شود، و از ورود متکدیان اتباع بیگانه جلوگیری و پس از جمع آوری با همکاری اداره بهزیستی و کمیته امداد به مقرهای تعیین شده، در خارج از شهرستان انتقال و اقدامات لازم به عمل آید.

مقرر گردید، مکانی جهت جانمایی بنرهای مراسمات و مناسبت‌های مختلف توسط شهرداری مشخص گردد، و کلیه بنرها به صورت روزانه از فلکه باشگاه مرکزی‌ تا میدان نمره یک توسط واحد اجرائیات شهرداری جمع آوری گردند.

مقرر گردید، کمپینی به منظور نه به پلاکارد فاتحه خوانی ها در فضای مجازی تشکیل گردد.

مقرر گردید در سال جدید جلسه ای به منظور ساماندهی پلاکاردها توسط اداره ارشاد، معاونت‌ فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با کلیه مدیریت‌ کانونهای تبلیغاتی شهر انجام شود.