نشست صمیمانه فرماندار، شهام سلیمانی شهردار و مدیران دستگاههای خدمات رسان با اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، نشست صمیمانه فرماندار، شهردار، روسای ادارات برق، آبفا، گاز، مخابرات و نیروی انتظامی با جمعی از اصحاب رسانه مسجدسلیمان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. شهردار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از فرماندار جهت برگزاری این جلسه گفت : مفتخریم که در این جلسه پاسخگوی واقعیت ها باشیم نه تخیلاتی که دوستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، نشست صمیمانه فرماندار، شهردار، روسای ادارات برق، آبفا، گاز، مخابرات و نیروی انتظامی با جمعی از اصحاب رسانه مسجدسلیمان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شهردار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از فرماندار جهت برگزاری این جلسه گفت : مفتخریم که در این جلسه پاسخگوی واقعیت ها باشیم نه تخیلاتی که دوستان برایمان رقم میزنند، انشاالله امیدواریم عملکرد واقعیمان را به درستی ارائه نمائیم و یاد بگیریم که وظیفه و رسالت رسانه فقط حمله کردن نیست، انتقاد کردن از مسئولین و پاسخگو بودن مسئولین به مردم باید به صورت یک پل ارتباطی دو طرفه باشد.

شهام سلیمانی ادامه داد : در خیلی مواقع متاسفانه ما مردم مقصریم که این اتفاقات رقم میخورد ضمن اینکه در موضوع شهرداری این یک مقوله دو طرفه است و جلب مشارکتهای مردمی یکی از نقاط قوتی است که باید در شهری حادث شود تا آن شهر پیشرفت خوبی داشته باشد و هیچ وقت نباید بگوئیم باید کلانشهر و یا شهر بالای فلان هزار جمعیت باشد، بلکه هر شهری باید مردم آن تصمیم بگیرند تا شهرشان آباد گردد.

سلیمانی تصریح کرد: ما در شهری قرار گرفته ایم که بنابر اظهارنظر دوستان شهری است که هزار مشکل دارد و طبیعی است نباید انتظار داشته باشید در یک زمان کم همه این مشکلات مرتفع گردد اما با تمام توان و علی رغم امکانات محدودی که داریم بتوانیم یک عملکرد مناسبی را نقاط مختلف شهر به مرحله انجام برسانیم چرا که نقاط مورد نیاز شهر زیاد است.

وی با تشریح روند خدمات عمرانی در شهر بیان کرد: یک سری هماهنگی ها با همکاران در حال بررسی و انجام است که چه کاری را از کجا آغاز نمائیم و شاید کارهای زیر ساختی که ما شروع به انجام آن نموده ایم از دید خیلی ها مخفی بماند.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد : شاید من با چهار عدد جدول رنگ زدن و یا چهار تا لکه گیری آسفالت می توانستم شهرت بهتری پیدا کنم و اینها کار هر کسی است که در هر زمان می تواند انجام بدهد.

شهردار مسجدسلیمان اذعان داشت: ما با این سرمایه محدود و پر تنشی که داریم وارد این شهر می کنیم باید چهار پروژه زیرساختی انجام می دادیم، متاسفانه صحبتی از انتقاد درست به گوش نمی رسد و چرا اصحاب رسانه نمی آیند خوبی هایی که در شهر اتفاق افتاده را ترویج کنند.

در پایان شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در خصوص سوالات برخی خبرنگاران در زمینه پروژه های عمرانی به گفتگو ادامه دادند و مسئولین دیگر ادارات خدمات رسان به بیان عملکرد سازمان خود پرداختند.