نشست صمیمانه شهردار مسجدسلیمان با پیمانکاران پروژه های شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، روز گذشته طی نشست صمیمانه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به همراه روح الله جلیلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور جمعی از پیمانکاران پروژه های اجرایی در دفتر شهردار مرکزی برگزار شد. در ابتدای این برنامه شهردار مسجدسلیمان ضمن قدردانی از زحمات آنها عنوان کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، روز گذشته طی نشست صمیمانه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به همراه روح الله جلیلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور جمعی از پیمانکاران پروژه های اجرایی در دفتر شهردار مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه شهردار مسجدسلیمان ضمن قدردانی از زحمات آنها عنوان کرد: خلاف بعضی اعتقادات رایج که میگویند، پیمانکار دنبال فقط کسب تجارت و درآمد شخصی خودش می باشد، من به این مسئله اعتقاد ندارم، و می گویم یک پیمانکار در وحله اول بازوی اجرایی آن دستگاه اجرایی است، و ناجی و کننده کارهایی خواهد بود که آن اداره مربوطه از انجامش ناتوان خواهد بود.

وی تاکید کرد: یک شرکت خوب طبق چهارچوب قانونی باید تمام مدارک کاری از جمله گواهینامه صلاحیت پیمانکاری را دارا باشد، و از همه مهمتر قیمت هایی در صورت وضعیت اعمال گردد، که قابل قبول بوده، و شهرداری به عنوان کارفرما زیر سئوال نرود.

وی اضافه کرد: خطوط قرمز در اجرای پروژه های شهرداری، یکی کیفیت خیلی خوب اجراست و با رعایت کامل مشخصات فنی، استفاده از ماشین آلات و نیروهای مناسب و یک مدیریت خوب که در درون شما وجود خواهد داشت، بتواند کارها را آن جور که باید و شاید شروع و در نهایت به اتمام برساند

شهام سلیمانی در بحث نحوه اجرای کارها اذعان داشت: کارهای ما دو دسته اند، یکی تخصیص بودجه جاری و دیگری از محل کارهای عمرانی انجام میگردد، و سعی ما بر این خواهد بود، با تقویت نیروهای پیمانکار، هم سطح کیفی کار و در کنار آن سرعت و بازده پروژه ها را با کمک همه عزیزان بالا ببریم.

بعد از بیانات شهردار مسجدسلیمان، پیمانکاران حاضر در جمع به با ذکر مشکلات موجود و کمبودها به گفتگو پرداختند.

در ادامه روح الله جلیلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر با تشریح نحو انتخاب شهردار گفت: با فشارهای بسیار زیاد طایفه ای و سیاسی روبرو بودیم، و سعی کردیم از تعصبات بعضا نامناسبی که از قدیم بوده، از گزینه های طایفه ای ،سیاسی و گروهی انجام میگرفت، گذشتیم، و به یک نتیجه دست پیدا کردیم، که امروز در خدمت مهندس سلیمانی باشیم.

وی ادامه داد: با تحقیقاتی که اعضای محترم شورای اسلامی شهر به عمل آوردند، تمام ملاکهای یک شهردار خوب از جمله تعهد، تخصص و روابط…در وجود مهندس سلیمانی مشهود بود، که در نهایت با اجماع کامل اعضا این روند انتخاب به خوبی انجام پذیرفت.

نایب رئیس شورا در پایان اظهار داشت: مابقی مطالبات پیمانکاران باید با برنامه ریزی مناسب مالی پرداخت گردد، و نحوه برخورد مناسب با پیمانکاران مشخص گردد، و روزی را به جهت ملاقات با شهردار مدنظر داشته باشیم و پیگیری نمائیم کار به چه صورت پیش می رود.