معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان: ۳۰۰ عدد تابلو ترافیکی بازدارنده تهیه و نصب گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، معاونت فنی و عمرانی خبر از تهیه و نصب ۳۰۰ عدد تابلوهای مختلف علائم هشداری راهنمایی و رانندگی در محورهای اصلی شهر مسجدسلیمان دادند. در همین رابطه یونس احمدپوریا معاونت حوزه فنی و عمرانی در گفتگویی با خبرنگار ما تصریح کرد: این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، معاونت فنی و عمرانی خبر از تهیه و نصب ۳۰۰ عدد تابلوهای مختلف علائم هشداری راهنمایی و رانندگی در محورهای اصلی شهر مسجدسلیمان دادند.

در همین رابطه یونس احمدپوریا معاونت حوزه فنی و عمرانی در گفتگویی با خبرنگار ما تصریح کرد: این علائم به منظور هشدار کنترل ترافیک و بازدارنده در محل عبور و مرور شهری تهیه و نصب گرده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در طی روزهای گذشته تعداد ۳۰۰ عدد تابلو بازدارنده با برنامه ریزی های به عمل آمده، در محل‌های شناسایی شده در مناطق مختلف شهری با هماهنگی کارشناسان فنی پلیس راهور شهرستان و همکاری مشترک حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان تهیه و نصب گردیده است.

یونس احمدپوریا در پایان ضمن برشمردن اهمیت عملیاتی این پروژه اظهار داشت: پروژه فوق به منظور رعایت استاندارد عبوری خودروها و شهروندان با فرهنگ مسجدسلیمان در مسیرهای اصلی جنب شهرک ولیعصر (عج)، منطقه هشت بنگله، اطراف استادیوم مرکزی، شیخ مندنی منتهی به تمبی و همچنین محور پنج بنگله به مرکز شهر به مرحله انجام رسیده است.