مسئول دفتر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان: ۶۰۰ لایحه تا به الان تصویب شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، مسئول دفتر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از درصد بالای رضایتمندی شهروندان از شهردار خبر داد. طی گفتگویی با محمد اسفندیاری مسئول دفتر شورای اسلامی شهر دوره چهارم مسجدسلیمان در خصوص اقدامات صورت گرقته در جهت تسهیل مکاتبات نامه های اداری طی چند […]


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، مسئول دفتر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از درصد بالای رضایتمندی شهروندان از شهردار خبر داد.
طی گفتگویی با محمد اسفندیاری مسئول دفتر شورای اسلامی شهر دوره چهارم مسجدسلیمان در خصوص اقدامات صورت گرقته در جهت تسهیل مکاتبات نامه های اداری طی چند ماه گذشته تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده جهت تداوم روند بهتر در امور مکاتبات اداری، دفتر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در دوره چهارم میتوان اشاره نمود که این شورا، اولین شورای شهر در استان می باشد که به شبکه دولت و همچنین به اتوماسیون اداری دسترسی دارد.
وی اضافه کرد: شورای شهر در طول هفته دو جلسه در روزهای یکشنبه جهت ملاقات عمومی و در روز چهارشنبه به بررسی لوایح، با حضور اکثریت اعضای محترم شورای اسلامی اقدام به تشکیل جلسه مینمایند.
محمد اسفندیاری ضمن تشریح پیگیری لوایح صورت گرفته اذعان داشت: از آغاز دوره چهارم در مورخ : ۱۳۹۲/۶/۱۲ تاکنون غریب بر ۶۰۰ لایحه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، شهرسازی، معماری، خدمات شهری، فنی و عمرانی، اداری مالی، از شهرداری به دفتر شورا ارسال گردیده، که با زمانبندی مناسب حدود ۸۰% آنها توسط اعضای محترم شورا تصویب و مابقی به دلایل مشکلات اداری بازگشت داده شده اند.
اسفندیاری ادامه داد: روزانه دفتر شورای شهر به‌ طور میانگین ۲۰۰ ارباب رجوع مراجعات مردمی دارد که با تفکیک نوع درخواست‌ها و بررسی آنها به شش کمیسیون شورا به نامهای فنی و عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و ورزشی، اداری مالی، انتقادات و پیشنهادات، کمسیون نفت که هر کدام شامل ۵ عضو از اعضای محترم شورا می باشند، ارسال و پیگیری می گردد.
مسئول دفتر شورای شهر چهارم مسجدسلیمان در پایان اظهار داشت: با توجه به بررسی درخواست های ارباب رجوع توسط اعضاء محترم شورای شهر از شهرداری و واحدهای ذیربط، پاراف نامه با توجه به موضوع انجام و در نهایت ارسال می گردد که این رسیدگی ها رضایت مندی اکثریت ارباب رجوع ها را از شهردار محترم در پی داشته است. جا دارد از زحمات تک تک اعضای محترم شورا و همچنین مهندس قاسمی تقدید و تشکر بنمایم.