مسئول حراست فیزیکی شهرداری مسجدسلیمان: نظارت بر اموال شهرداری وظیفه ذاتی ماست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در گفتگویی با جبار کریمی مسئول حراست فیزیکی شهرداری مسجدسلیمان در خصوص اقدامات صورت گرفته طی ۵ ماه گذشته ی تصدی در این واحد اظهار داشت: با تدابیر انجام شده و برنامه ریزی زمانبندی توانستیم پست های نیرو های حراست فیزیکی را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در گفتگویی با جبار کریمی مسئول حراست فیزیکی شهرداری مسجدسلیمان در خصوص اقدامات صورت گرفته طی ۵ ماه گذشته ی تصدی در این واحد اظهار داشت: با تدابیر انجام شده و برنامه ریزی زمانبندی توانستیم پست های نیرو های حراست فیزیکی را به صورت ۶ روز کارکرد و ۳ روز استراحت به مرحله انجام برسانیم.

وی اضافه کرد: این روند مثبت که در طی سه روز استراحت به نیرو داده می شود، باعث انجام امورات شخصی شده که طی ۶ روز کارکرد می تواند ایجاد روحیه و شادابی و همچنین جدیت در امور محوله گردد.

مسئول حراست فیزیکی تصریح کرد: به صورت شبانه روز کنترل و نظارت دقیق بر اموال شهرداری، گشت زنی به صورت مداوم و دریافت گزارش روزانه از نیروهای حراست را در برنامه کاری داریم.

کریمی گفت: با توجه به نوع کار حراست و مشخصه کاری، لباس فرم مناسب برای نیروهای حراست فیزیکی بنا به دستور شهردار محترم در حال تهیه و خریداری می باشند .

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری و نگاه مثبت به پرسنل این واحد اذعان داشت: درخواست نیروهای مورد نیاز را با موافقت شهردار، جهت جایگزینی پرسنل حراست فیزیکی انجام داده ایم که این روند در گذشته به گونه ای بوده که پرسنل حراست فیزیکی بدون ۳ روز استراحت حتی از مرخصی استحقاقی خود نیز نمیتوانستند بهره مند شوند.