مسئول جایگاه CNG شهرداری مسجدسلیمان: هدف ما جلب رضایت مندی همشهریان گرامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در گفتگویی که با مهدی فرشادزاده مسئول جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری داشته ایم وی در ابتدا اظهار داشت: با توجه به اهمیت این جایگاه و خدمات مناسب به شهروندان عزیز طی شش ماه گذشته اقداماتی به منظور رضایت مندی شهروندان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در گفتگویی که با مهدی فرشادزاده مسئول جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری داشته ایم وی در ابتدا اظهار داشت: با توجه به اهمیت این جایگاه و خدمات مناسب به شهروندان عزیز طی شش ماه گذشته اقداماتی به منظور رضایت مندی شهروندان انجام گرفته که میتوان به تعمیر روشنایی جایگاه، رنگ آمیزی کامل جایگاه و تعمیر و تعویض تابلوهای نشان گر جایگاه بر روی سقف در محوطه بیرونی اشاره نمود.
وی در ادمه اضافه کرد: تعمیر چندین نوبت اسپنسر (پمپ) جایگاه سی ان جی و اورهال کامل کمپرسور طی روزهای گذشته انجام گرفته و کمبود قطعات و استاندارد نبودن پمپ ها مشکلاتی برای این جایگاه به وجود آورده است.
مهدی فرشاد زاده ضمن بر شمردن برخی مشکلات فنی پیش آمده افزود: بعضی از قطعات این جایگاه با توجه به کمبودهای موجود روز بازار، بعد از به وجود آمدن نواقص در قطعات دستگاه به سختی پیدا می گردد، و یکی از مشکلات اساسی خرابی مکرر کمپرسور بعلت وجود آب در ورودی شبکه گاز از ناحیه خط اصلی شرکت گاز می باشد، که با پیگیری های ویژه با رئیس اداره گاز در حال رفع این مشکل می باشیم.
مسئول جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری اذعان داشت: با توجه به برخی از مشکلات که در طی دوران گذشته به وجود آمده، در نظر داریم کلیه نواقص جایگاه سی ان جی را از قبیل رفع مشکل کمپرسور، بر طرف کردن آب در خط اصلی گاز، رفع مشکلات پمپ ها و استاندارد سازی جایگاه به صورت کامل و با عنایت شهردار محترم در دستور کار قرار داده و زمینه را برای راه اندازی سالم و کامل جایگاه سی ان جی در روزهای آینده شاهد باشیم.
وی در پایان گفت: با توجه به رفع این مشکلات تا مرحله نهایی، این جایگاه آماده خدمات دهی در ایام نوروز می باشد و تمام هدف ما جلب رضایت مندی همه همشهریان گرامی خواهد بود.