عملکرد دو ماهه واحد تنظیفات شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان گفت: یکی از وظایف شهرداری در زمینه زیباسازی و نظافت عمومی سطح شهر، پاکسازی وجمع آوری زباله های پراکنده، جمع آوری نخاله های ساختمانی و لایروبی از کانالهای آبهای سطحی شهر بوده، که این امر توسط واحد تنظیفات این شهرداری به طور منظم در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان گفت: یکی از وظایف شهرداری در زمینه زیباسازی و نظافت عمومی سطح شهر، پاکسازی وجمع آوری زباله های پراکنده، جمع آوری نخاله های ساختمانی و لایروبی از کانالهای آبهای سطحی شهر بوده، که این امر توسط واحد تنظیفات این شهرداری به طور منظم در حال پیگیری است.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: باتوجه به چشم اندازی که برای واحدهای مختلف شهرداری متصور هستیم، به صورت دوره ای عملکرد واحدهای مختلف را توسط مشاور برنامه ریزی رصد می کنیم تا محرز شود عملکرد هرکدام از این واحدها چگونه است و چقدر اهداف کلی هر واحد محقق شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: برهمین اساس عملکرد ۶۶ روز واحد تنظیفات را بررسی نمودیم و مشخص شد ۳۷۳ مورد جمع آوری زباله و پاکسازی معابر در این مدت صورت گرفته است.

شهام سلیمانی تصریح کرد: ۱۸ مورد لایروبی و آهک پاشی از کانالهای آبهای سطحی، ۵۶ مورد جمع آوری لاشه حیوانات نیز در این مدت توسط واحد تنظیفات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۸ مورد طی چندین سرویس جمع آوری لاستیکهای فرسوده نیز در این مدت انجام شده است افزود: ۲۲ مورد جمع آوری نخاله های ساختمانی نیز در این مدت ۶۶ روز توسط واحد تنظیفات صورت گرفته است.

وی در پایان افزود: این ماموریت ها یا از طریق گشت زنی واحد تنظیفات و یا از طریق تماس شهروندان با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان صورت گرفته است.