شهردار مسجدسلیمان: پروژه احداث و پیاده رو سازی چهاربیشه ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: پروژه انجام عملیات احداث و پیاده رو سازی خیابان اصلی منطقه چهاربیشه با اجرای بخش خصوصی و نظارت کارشناسان حوزه‌ معاونت فنی و عمرانی در قالب پروژه های جاری طبق زمانبندی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: پروژه انجام عملیات احداث و پیاده رو سازی خیابان اصلی منطقه چهاربیشه با اجرای بخش خصوصی و نظارت کارشناسان حوزه‌ معاونت فنی و عمرانی در قالب پروژه های جاری طبق زمانبندی مناسب در حال اجرا می باشد.

وی در بخش دیگری افزود: طول مسیر فوق در حال حاضر با اجرای کارهای تخریب پیاده روی موجود و احداث استاندارد پیاده روی جدید همراه بوده، که با ایجاد حوضچه های مربعی شکل جهت گسترش فضای سبز و کاشت درخت در حاشیه کناری انجام می گردد.

قاسمی صالح بابری تصریح کرد: این روند عمرانی پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته، و امید است در موعد مقرر در راستای خدمات صادقانه و رفاه حال شهروندان گرامی مسجدسلیمان به زودی به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول در ادامه هدف از اجرای این پروژه را همسان سازی و تامین ایجاد پیاده روها به جهت امنیت بیشتر عابرین پیاده در سطح شهر عنوان کرد و اضافه کرد: همزمان با ساماندهی و احداث پیاده روها در کلیه مناطق شهری، امیدواریم از لحاظ زیباسازی بصری، ظاهری هماهنگ، هموار و ایمن به وجود آوریم.




شهردار مسجدسلیمان در پایان ضمن تشریح پروژه احداث و پیاده رو سازی چهاربیشه اذعان داشت: عملیات اجرایی شامل جدول گذاری، تعویض جداول فرسوده، زیرسازی با کوپال، کفپوش گذاری رنگی و رنگ آمیزی جداول در دستور کار خواهد بود.