شهردار مسجدسلیمان: پروژه آسفالت چاه نفتی در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به منظور رفاه حال شهروندان در مسیرهای عبوری خیابانها و معابر شهری که با نام طرح “نهضت آسفالت” آغاز گردیده، عملیت روکش آسفالت گرم منطقه چاه نفتی (جنب بانک سپه) از خیابان حنیف نژاد به سمت مجتمع پزشکان به مرحله انجام رسید. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به منظور رفاه حال شهروندان در مسیرهای عبوری خیابانها و معابر شهری که با نام طرح “نهضت آسفالت” آغاز گردیده، عملیت روکش آسفالت گرم منطقه چاه نفتی (جنب بانک سپه) از خیابان حنیف نژاد به سمت مجتمع پزشکان به مرحله انجام رسید.

بنابر همین گزارش عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به کارشناسی های به عمل آمده در محورهای اصلی و فرعی خیابان آزادی که از مسیرهای روزانه پر تردد شهر مسجدسلیمان بوده، در حال رفع مشکلات آسفالت این نقاط می باشیم.

وی اضافه کرد: یکی از موارد اولیه ای که در دوران شهرداران قبل با مشکلات فراوانی روبرو بودند، عدم پوشش مناسب این مهم در کلیه نقاط شهری بود، که در بیشترین ساعات اداری و مراجعات مکرر ارباب رجوع با اعتراضات شدید شهروندان مواجه می‌گردیدند، که حتی در بعضی مواقع کار به درگیری فیزیکی با پرسنل شهرداری نیز ختم می گردید.

قاسمی صالح بابری اذعان داشت: هر قدم مثبتی که برای رضایت مندی شهروندان فهیم مسجدسلیمان انجام گردد، انشالله با دعاهای خیر آنها در این ماه مبارک انجام خواهد شد،و به همه آنها قول مساعد میدهیم سرلوحه اهدافمان که با شعار “خدمت صادقانه” آغاز نموده ایم به نحو احسن به مرحله اجرا برسانیم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای پروژه آسفالت پشت اداره ارشاد به سمت خیابان آزادی، روکش آسفالت چاه نفتی (جنب بانک سپه) از خیابان حنیف نژاد به سمت مجتمع پزشکان و به سمت سه راهی پشت برج به متراژ ۴۰۰ تن به مساحت تقریبی ۴۰۰۰ متر مربع توسط تلاشگران واحد عمران شهرداری مسجدسلیمان به مرحله اتمام رسید.