شهردار مسجدسلیمان: پروژه آسفالت زیر ساختمان مین آفیس عملیاتی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از اتمام عملیات پروژه آسفالت زیر ساختمان مینافیس داد. بنابر همین گزارش وی در گفت وگو با خبرنگار ما تصریح کرد: آسفالت فرسوده معابر اصلی و قدمت آنها عمری ۳۰ ساله داشته، که میتوان گفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از اتمام عملیات پروژه آسفالت زیر ساختمان مینافیس داد.

بنابر همین گزارش وی در گفت وگو با خبرنگار ما تصریح کرد: آسفالت فرسوده معابر اصلی و قدمت آنها عمری ۳۰ ساله داشته، که میتوان گفت معضلات اصلی برای شهروندان و شهرداری محسوب می گردد، که با همت همکارانمان در حال توسعه این خدمات خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست های مکرر مردم و تصمیمات اتخاذ شده در طول یکسال گذشته، اولویت امسال شهرداری اقدام در حوزه روکش آسفالت معابر و محلات شهرستان بوده که با نظارت دقیق کارشناسان حوزه‌ معاونت فنی و عمرانی در حال انجام روزانه می باشد.

وی از آغاز عملیات بهسازی آسفالت معابر اصلی در اواخر هفته جاری خبر داد و افزود: در این عملیات اولویت با خیابان هایی است که آسفالت آنها غیر قابل تردد است که طبق زمانبندی و شناسایی نقاط به مرحله انجام می رسد.

شهردار مسجدسلیمان سطح آسفالت زیر ساختمان مینافیس را ۱۹۴۷ متر مربع عنوان کرد و گفت: در نهضتی که شهرداری مسجدسلیمان در دست اقدام دارد، بیشترین نقاط اصلی بافت شهر و محلات که بعضا از قبل خاکی بوده اند آسفالت گردیده، و با پیشرفت فیزیکی خوبی روبرو است.

قاسمی صالح بابری در پایان یکی از مشکلات اساسی آسفالت را تامین قیر مورد نیاز اعلام کرد و اذعان داشت: علی رغم اینکه شهرداری مسجدسلیمان از کارخانه تولید آسفالت و نیرو برخوردار است اما مشکل اصلی که باید از مواد مختلفی تامین شود، تهیه قیر و ماشین آلات مورد نیاز است، که انشالله محلات انبار خوراکی و نفتک در دستور کار و مرحله اجرا خواهد بود.