شهردار مسجدسلیمان: پروژه آسفالت خیابان شهید منصوری پشت برج عملیاتی گردید

به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، همزمان با آغاز طرح بزرگ «نهصت آسفالت» در مناطق‌ مختلف شهری مسجدسلیمان، که با رویکرد بسیار خوب شهروندان روبرو بوده، پروژه عملیات روکش آسفالت گرم خیابان شهید منصوری، فرعی منطقه پشت برج در روزهای گذشته به مرحله اتمام رسید. بنابر همین گزارش […]

به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، همزمان با آغاز طرح بزرگ «نهصت آسفالت» در مناطق‌ مختلف شهری مسجدسلیمان، که با رویکرد بسیار خوب شهروندان روبرو بوده، پروژه عملیات روکش آسفالت گرم خیابان شهید منصوری، فرعی منطقه پشت برج در روزهای گذشته به مرحله اتمام رسید.

بنابر همین گزارش عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان در این خصوص اذعان داشت: با ادامه طرح « نهضت آسفالت» که همچنان در کلیه مناطق شهری ادامه دارد، توانسته ایم رضایت مندی بخش اعظمی از شهروندان گرامی را جلب نمائیم، که جای بسی امیدواری است.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزیهای به عمل آمده و شناسایی نقاط کمتر توسعه یافته در زمینه ادامه توسعه عادلانه آسفالت محلات که از اواسطه شش ماه سال ۹۵ آغاز گردیده، طرح مذکور با تلاشهای شبانه روزی همکارانمان در شهرداری مسجدسلیمان و مشارکت همه جانبه شهروندان فهیم مسجدسلیمان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه با زمانبندی مناسب و اولویت محلات کمتر توسعه یافته، با حجم مراجعات مردمی کمتری در شهرداری روبرو هستیم، در صورتی که در سالهای گذشته موضوع آسفالت دغدغه اصلی ساکنین مناطق مختلف بوده، که این نارضایتی بازتاب مثبتی در اذهان عمومی قلمداد نمی گردید.

قاسمی صالح بابری در پایان عنوان کرد: در ادامه آسفالت محلات‌ و خیابانها، روند عمرانی مذکور در منطقه فرعی پشت برج، خیابان شهید منصوری بالغ بر ۱۸۰ تن آسفالت به مساحت تقریبی۱۱۰۰ متر مربع با نظارت کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی به مرحله انجام رسیده است.