شهردار مسجدسلیمان: پروژه آسفالت افرمبی (کوی ابوذر) عملیاتی گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه پروژه گسترده «نهضت آسفالت» در سطح محلات و معابر عمومی مسجدسلیمان، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از اتمام پروژه روکش آسفالت گرم منطقه افرمبی (کوی ابوذر) داد. بنابر همین گزارش شهردار مسجدسلیمان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه پروژه گسترده «نهضت آسفالت» در سطح محلات و معابر عمومی مسجدسلیمان، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از اتمام پروژه روکش آسفالت گرم منطقه افرمبی (کوی ابوذر) داد.

بنابر همین گزارش شهردار مسجدسلیمان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی پروژه « نهضت آسفالت» در یکسال اخیر و ادامه فاز دوم این روند در سال ۹۶ تصریح کرد: به حول قوه الهی و با کمک مجموعه خدوم پر تلاش همکارانمان در شهرداری‌، توانسته ایم تا این لحظه رضایت مندی قابل قبولی از شهروندان فهیم مسجدسلیمان کسب نمائیم، و با پیگیری و شناسایی نقاط «کمتر توسعه یافته» و همچنین برنامه ریزی مناسب در این زمینه خدماتی هر چند کوچک‌، اما قابل قبول به آنها ارائه نمائیم.

وی در ادامه اضافه کرد: برای رسیدن به یک شهر ایده آل با سیمای شهری زیبا راههای زیادی در پیش داریم، که امیدواریم با مشارکت همه جانبه شهروندان گرامی مسجدسلیمان در تمام مناطق شهری در جهت رسیدن به گامهای بلندتر به این اهداف نائل گردیم.

شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: به منظور یکسان سازی اصلاح راههای عبوری محلات و خیابانها، و ادامه روند عمرانی خدمات صادقانه در طی روزهای گذشته، پروژه نهضت آسفالت افرمبی(کوی ابوذر) با متراژ ۳۰۰ تن آسفالت به مساحت تقریبی ۳۰۰۰ هزار متر مربع توسط تلاشگران واحد عمران به مرحله انجام رسیده است.

قاسمی صالح بابری در پایان خاطرنشان کرد: این نوید را به همشهریان عزیز می دهیم که در روزهای آینده دو بوستان محله ای دیگر، در ورودی آرامستان کلگه و شهرک ولیعصر(عج) احداث نمائیم.