شهردار مسجدسلیمان: میز خدمت موجب ارتقا پاسخگویی به شهروندان می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز با ایجاد میز خدمت و با هدف ارتقا پاسخگویی و پیگیری امور مراجعه کنندگان به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، با حضور پیمان مولایی شهردار و محمد پاکدل فرماندار و همچنین معاونت ها و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان در محوطه بیرونی برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز با ایجاد میز خدمت و با هدف ارتقا پاسخگویی و پیگیری امور مراجعه کنندگان به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، با حضور پیمان مولایی شهردار و محمد پاکدل فرماندار و همچنین معاونت ها و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان در محوطه بیرونی برگزار شد.

در اینروز به دلیل شیوع وبروس کرونا و حفظ سلامت جان شهروندان این برنامه در محیط باز برقرار بوده، که مراجعه کنندگان ضمن پاسخ گویی مناسب مسئولین، موجب رضایت مندی واقع گردیدند.

در همین رابطه پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان در گفتگویی کوتاه ابراز داشت: جهت اجرای روند مطلوب ارائه وظایف محوله، مهمترین مسئله درصد اعتمادی است که مردم باید به مجموعه خدمت گذارشان در شهرداری داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری مسجدسلیمان در صف مقدم خدمت صادقاته به شهروندان محترم خواهد بود، و قطعا خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه مدیران و پرسنل شهرداری باشد.

گفتنی است با اجرای طرح میز خدمت که با استقبال پرشور شهروندان همراه بود، بیشترین میزان پاسخ گویی نسبت به روزهای قبل صورت گرفت.

.