شهردار مسجدسلیمان: روکش آسفالت منطقه ۸ بنگله به اتمام رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، پروژه روکش آسفالت گرم منطقه ۸ بنگله جاده نمره ۱۱ به اتمام رسید. بنابر همین گزارش عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان با بیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر مسجدسلیمان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گرفته است تصریح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، پروژه روکش آسفالت گرم منطقه ۸ بنگله جاده نمره ۱۱ به اتمام رسید.

بنابر همین گزارش عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان با بیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر مسجدسلیمان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: پروژه آسفالت منطقه هشت بنگله جاده نمره ۱۱ بالغ بر ۴۰۰ تن و به مساحت تقریبی ۸۰۰ متر مربع به مرحله انجام رسید.

وی افزود: به همین منظور طی روزهای گذشته طرح لکه گیری خیابانهای اصلی هشت بنگله بالغ بر ۹۰ تن عملیاتی گردیده است.

شهردار مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی اعلام کرد: پروژه آسفالت دیگر مناطق شهر از جمله محور نفتک و منطقه چهاربیشه به صورت ترمیم و بهسازی بالغ بر ۱۴۰ تن انجام گردیده، که امیدوارم این روند در جهت بهبود عبور و مرور و رفاه حال شهروندان اثر بخش باشد، و در راستای جلب رضایت آنان گام اساسی برداشته باشیم.