شهردار مسجدسلیمان: بازارچه شهرداری به منظور ساماندهی دست فروشان احداث شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، شهردار مسجدسلیمان از احداث بازارچه شهرداری به منظور ساماندهی دست فروشان شهر مسجدسلیمان خبر داد. عبداله قاسمی صالح بابری با اعلام این خبر گفت: مکان یابی مناسب بازارچه شهرداری مسجدسلیمان با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی، بر اساس شاخص های مرتبط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، شهردار مسجدسلیمان از احداث بازارچه شهرداری به منظور ساماندهی دست فروشان شهر مسجدسلیمان خبر داد.
عبداله قاسمی صالح بابری با اعلام این خبر گفت: مکان یابی مناسب بازارچه شهرداری مسجدسلیمان با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی، بر اساس شاخص های مرتبط با آن علاوه بر ایجاد شرایط مناسب برای جلب شهروندان، از طریق عملکرد مثبت بر شهر باعث رونق بهتر این صنف خواهد شد.
وی از جمله ویژگی های اجرای این طرح را رفع مشکل تسهیل در عبور و مرور شهروندان و ترافیک شهری بیان و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش رشد جمعیت شهرنشینی در شهرستان مسجدسلیمان و گسترش محله های جدید از یک سو و همچنین ایجاد شغل های ناپایدار همچون دست فروشی، میوه فروشی های سیار و ایجاد معضلات مخصوص به آنها شامل مشکلات سد معبر و اغتشاش در سیمای شهر در مرکز میدان نمره یک از سوی دیگر، باعث اهمیت احداث بازارچه شهرداری را بیشتر نمود.
وی ادامه داد: در سایر شهرهای کشور، چه شهرهای کوچک و چه کلانشهرها، ایجاد بازارچه با موفقیت و رضایت مردم همراه بوده و امید است که با همکاری شهروندان فهیم مسجدسلیمان و دست فروشان این طرح نیز در شهر اولین ها با موفقیت اجرا شود.
وی با اشاره به هدایت دستفروشان به بازارچه شهرداری اظهار کرد: پیشروی تعداد زیادی از مغازه ها از حریم قانونی خود و سد معبر دست فروشان در خیابان نمره یک و کلیه نقاط ممنوع شده ازطرف واحد امور شهر (اجراییات) و همچنین تردد خودورهای حامل میوه و تره بار در ساعات مختلف روز متاسفانه مرکز اصلی شهر را برای خرید ناامن و دور از شان شهروندان کرده است، که با انجام این اقدام امیدواریم مشکلات موجود در این راستا مرتفع شود.
عبداله قاسمی صالح بابری در ادامه در خصوص موارد فنی احداث پروژه بازارچه شهرداری تصریح کرد: این بازارچه با نظارت کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی و با احداث دیوار بلوکی به طول ۶۰ متر و ارتفاع ۱/۸۰، احداث فنداسیوان بتونی به ابعاد ۳۵x۳۵ و به طول ۶۰ متر که در این روند عمرانی جهت تعریض محوطه بیرونی با عملیات تخریب دیوار قدیمی شهرداری به طول ۶۰ متر و همچنین آرماتور بندی و قالب بندی به مرحله اجرا درآمده است.
شهردار مسجدسلیمان در پایان اضافه کرد: با احداث موارد زمینه کار، زیرسازی و عملیات روکش آسفالت به مقدار ۵۸۰ متر و به ابعاد: ۱۲x۴۹ طی روزهای گذشته عملیاتی گردیده، که انشاالله امیدواریم با توجه به شرایط مناسب بازار چه شهرداری مسجدسلیمان که در مرکز شهر قرار گرفته، باعث خرید راحت شهروندان گردد.