شهام سلیمانی، شهردار منتخب مسجدسلیمان معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجد سلیمان، با توجه به جلسه ای که اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در هفتم آبان ماه برگزار نمودند، شهام سلیمانی موزرمی با ۷ رای موافق به عنوان شهردار منتخب مسجدسلیمان انتخاب گردید. بر همین اساس گفتنی است مراحل تاییدیه شهام سلیمانی، شهردار جدید مسجدسلیمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجد سلیمان، با توجه به جلسه ای که اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در هفتم آبان ماه برگزار نمودند، شهام سلیمانی موزرمی با ۷ رای موافق به عنوان شهردار منتخب مسجدسلیمان انتخاب گردید.

بر همین اساس گفتنی است مراحل تاییدیه شهام سلیمانی، شهردار جدید مسجدسلیمان انجام گردیده، و حکم وی توسط دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صادر و به اتمام رسیده، که به زودی مراسم تودیع و معارفه با حضور فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر می باشد طی مدت گزینش انتخاب شهردار مسجدسلیمان، سکان سرپرستی توسط علی هزارسی از مسئولین خدوم شهرداری انجام می‌گرفت، که طی مدت مذکور تعامل با دیگر ادارات، و رضایت مندی خوبی برقرار گردیده بود.

متن حکم شهردار جدید مسجدسلیمان به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای شهام سلیمانی

سلام علیکم

در اجرای تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهر کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی، با توجه به پیشنهاد نامه شماره ۱۲/۲۹۴ مورخ: ۹۶/۹/۲۲ شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به موجب این حکم به سمت شهردار مسجدسلیمان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به پرودگار سبحان و رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، گسترش مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در اداره امور، توسعه و عمران شهری موفق و موید باشید.

غلامرضا شریعتی