سرپرست شهرداری مسجدسلیمان خبر داد: عملیات طرح احداث پارک بزرگ هشت بنگله روی میز شهردار مسجدسلیمان+تصاویر

  عملیات طرح تسطیح و آماده‌سازی پارک بزرگ هشت بنگله آغاز شد به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، روز گذشته با حضور میدانی و به دستور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، آغاز عملیات تسطیح و آماده سازی احداث پارک بزرگ منطقه هشت بنگله در فضایی به وسعت مساحت تقریبی۱۷۰۰۰ هفده هزار متر مربع با نظارت کارشناسان […]

 

عملیات طرح تسطیح و آماده‌سازی پارک بزرگ هشت بنگله آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، روز گذشته با حضور میدانی و به دستور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، آغاز عملیات تسطیح و آماده سازی احداث پارک بزرگ منطقه هشت بنگله در فضایی به وسعت مساحت تقریبی۱۷۰۰۰ هفده هزار متر مربع با نظارت کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان, و همکاری ماشین آلات راهسازی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاز شد.

این مقام مسئول با اعلام این خبر گفت: توسعه پارک ها و بوستان های محله ای بویژه در مناطق کم برخوردار برای ارتقای شرایط زیست محیطی و فراهم کردن محیط های شاداب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان گرامی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده، که مورد تاکید مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: به همین منظور با برنامه ریزیهای به عمل آمده، عملیات تسطیح و آماده سازی احداث اولین پارک بزرگ این منطقه آغاز گردیده، که در ماههای آینده شاهد اجرای کارهای اولیه آن خواهیم بود.

علی هزارسی اظهار داشت: توزیع عادلانه خدمات و منابع بین محلات مختلف شهری و دستیابی برابر شهروندان به امکانات، عدالت اجتماعی را در پی دارد، و زمینه ساز توسعه متوازن شهری خواهد بود.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم از خدمات شهرداری مورد تاکید این حقیر است، اذعان داشت: اعتماد مردم نسبت به مدیریت شهری با توزیع عادلانه سرانه های خدماتی از جمله افزایش توسعه فضای سبز در محلات مختلف سطح شهر در دستور کار خواهد بود.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پایان یادآور گردید: منطقه فوق در چند سال گذشته توسط زمین خواران به صورت غیر مجاز در حال ساخت و ساز غیر مجاز روزانه بود، که با پیگیریها و حضور اکیپ واحد‌ اجرائیات شهرداری، رفع تصرف اراضی دولت توسط متخلفین به صورت قانونی انجام گردیده است.