دیدار شهردار، و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با فرماندهی نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز به منظور برقراری تعامل با مسئولین و دستگاه های اجرایی شهری دیداری با فرماندهی نیروی انتظامی در دفتر کار ایشان با حضور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، روح الله جلیلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر و رضا نجفیان عضو شورا انجام گردید. در ابتدا شهام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز به منظور برقراری تعامل با مسئولین و دستگاه های اجرایی شهری دیداری با فرماندهی نیروی انتظامی در دفتر کار ایشان با حضور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، روح الله جلیلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر و رضا نجفیان عضو شورا انجام گردید.

در ابتدا شهام سلیمانی با بیان مشکلات و عدم تعامل کافی نیروی انتظامی در زمینه سدمعبرها اظهار داشت: امیدواریم در بحث طرح ساماندهی بازار و دست فروشان، ساخت و سازهای غیر مجاز، نیروی انتظامی همکاری لازم را به صورت مداوم به عمل آورد.

وی اضافه کرد: نیروهای اجرائیات شهرداری بدون همکاری نیروی انتظامی نمیتواند در برقراری نظم عمومی خیابانها و مشکلات ترافیکی کار ساز باشد، که در این زمینه همکاری لازم را، از نیروهای انتظامی به جهت برقراری نظم وآسایش شهروندان محترم خواستار می باشیم، و امیدواریم در این مسیر یاریگر شهرداری باشید.

این مقام مسئول در ادامه افزود: به زودی طرح ضربتی نخاله برداری سطح شهر ساماندهی خواهد شد، و محل هایی به منظور تخلیه و جلوگیری از مشکلات زیست محیطی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه گفت: همزمان با اجرای این طرح، بنرهایی در سطح شهر از محل تخلیه ها جهت اطلاع رسانی شهروندان محترم نصب خواهد شد، و در این رابطه هم نیاز به مساعدت لازم داریم،نهایتا در آخر بعد از تخلف خاطیان و همکاری پلیس راهنمایی و مشخص نمودن مبلغ جریمه هایی، به صورت جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

در ادامه روح الله جلیلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر از کارگاه سرهنگ حسینی به لحاظ آرام کردن حوادث ناآرامی های اخیر و برقراری نظم و امنیت دوباره بیان داشت: انشاالله طی روزهای آینده با تعامل همه جانبه با همه ادارات بتوانیم به امورات، رشد و شکوفایی شهر کمک شایان بنمائیم.

وی افزود: در ماموریتهای روزانه اگر نیروی انتظامی به عنوان بازوان اجرایی در کنار واحد اجرائیات نباشد، نیروهای شهرداری با مشکلات قانونی و حتی زندان مواجه می گردند، که در این رابطه نیاز می باشد به لحاظ قانونی این روند با تعامل و همکاری مشترک با مامورین محترم نیروی انتظامی عملیاتی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر در آخر گفت: انتظار داریم جلسه ای با کارشناسان مامورین نیروی انتظامی، و پلیس راهور و به اتفاق جناب سرهنگ حسینی برگزار گردد، و در این زمینه تصمیمات اساسی با اداره اصناف و دستگاه های مربوطه نهایی گردد.

در ادامه رضا نجفیان عضو شورای اسلامی شهر عنوان کرد: کار شبانه روزی شهرداری با نیروی انتظامی، به صورت دو جانبه است، و نیاز ضروری به تعامل بوده، که در شهرداری حتی الامکان به جهت برقراری امنیت و نظم عمومی، نیروی انتظامی مستقر باشد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به انتخاب مهندس سلیمانی به عنوان شهردار مسجدسلیمان و همکاری خیلی خوب اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل خدوم شهرداری، همه عزمشان را جزم نموده اند، با تمام قوا به عمران دوباره شهر، حرکت مستمری را داشته باشند.