دیدار رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه استان خوزستان با سرپرست شهرداری مسجدسلیمان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، در جلسه ای به منظور اهمیت سازماندهی تشکیل بسیج ادارات، توسط رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه استان خوزستان از سرپرست شهرداری، به پاسداشت تلاشها و عملکرد مدیریت جهادی شهرداری مسجدسلیمان در چند ماه گذشته و همچنین تشکیل و توسعه پایگاه مقاومت بسیج، در دفتر مرکزی شهرداری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، در جلسه ای به منظور اهمیت سازماندهی تشکیل بسیج ادارات، توسط رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه استان خوزستان از سرپرست شهرداری، به پاسداشت تلاشها و عملکرد مدیریت جهادی شهرداری مسجدسلیمان در چند ماه گذشته و همچنین تشکیل و توسعه پایگاه مقاومت بسیج، در دفتر مرکزی شهرداری مسجدسلیمان پس از نشستی صمیمی، تقدیر بعمل آمد.

در این دیدار علی هزارسی سرپرست شهرداری، جناب سرهنگ اسماعیل نادریان رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، سرهنگ کوروش مرادی مسئول بسیج ادارات شهرستان و هیئت همراه، رضا شلمزاری فرمانده بسیج شهرداری حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه سرهنگ اسماعیل نادریان ضمن تقدیر از مدیریت انقلابی سرپرست و پرسنل شهرداری اظهار داشت: جای بسی خدا قوت دارد که شما و همکارانتان با تمام قوا در حال تلاش مضاعف بوده و سکان اصلی شهر با خدمات رسانی این نهاد اجرایی برعهده شما خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: انشاالله با توجه به وجود نیروی انسانی بسیار خوب شهرداری و تجهیزات لازم، با مدیریت بنیادین بتوانیم معضلاتی که در زمینه های کاری این سازمان وجود دارد، یکی پس از دیگری در آینده نه چندان دور مرتفع نمائیم.

وی اضافه کرد: معمولا شهرهای کوچک باتوجه به وضعیت فرهنگی و جغرافیایی، یک سری برنامه های مختص به خود را دارند، که در این روند کاری با مشکلاتی روبرو میگردند، ولی با مدیریت اسلامی و تفکر بسیجی که الحمدالله در روحیه شما عزیزان مشاهده میگردد قابل حل خواهند بود.

در ادامه جناب سرهنگ کوروش مرادی مسئول بسیج ادرات شهرستان تصریح کرد: بیشترین نگاه به بسیج در دوران سرپرستی جناب مهندس هزارسی به وقوع پیوسته است و دور از انصاف خواهد بود، این نکات و فعالیت ها بیان نگردد.

وی ادامه داد: یکی از مسئولین همسو، همفکر و کسی که پیشرفت بسیج را از اعماق وجودش دوست دارد و انجام میدهد، برادرمان جناب مهندس هزارسی بوده، و در تمام زمینه های عمرانی و فرهنگی، در مدت زمان کوتاه خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه نموده، که نمونه آن در ایام الله محرم و مناسبتهای مختلف دینی و مذهبی و….انجام گردیده، و کم سابقه ترین کارکرد فرهنگی را در این مدت به مرحله انجام رسانده اند.

در ادامه بیانات جناب سرهنگ کوروش مرادی، سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حضار بخاطر حضور درشهرداری مسجدسلیمان، با بیان مشکلات فراوان مالی شهرداری اظهار داشت: باتمام کمبودها، کاستیها، مشکلات مالی و درآمدی شهرداری، در این اداره ظرفیت بسیار بالای نیروی انسانی وجود داشته و دارد، و پرسنلی که در این نهاد مشفول بکارند، بعضا از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران وبسیجیان و نیروهای انقلابی می باشند،و اکثرا دارای تحصیلات عالیه بوده و درحوزه ها ومشاغل مختلف دارای تخصص وتجربه لازم میباشند.

وی اضافه کرد:  بعضا در برخی از دوران مدیران شهرداری در حق آنها بی مهری و کم لطفی گردید، و از تجارب و توانمندی آنها استفاده نگردیده و ما به لطف پروردگار و همراهی و همکاری دوستان از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده کردیم، در راستای خدمات مطلوبتر به شهروندان، که بعد از آن رضایت بخشی خوبی را در پی داشته است.

وی گفت: نیاز و ضرورت جامعه فعلی ما مدیریت جهادی بسیجی است، همانطوری که در عرصه های نظامی و دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور عزیزمان پیش قدم و داوطلب بوده اند، قطعا توان وظرفیت مدیریت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و…را نیز دارند و این شاخصها میتواند بر نهادینه شدن و تثبیت دراجرای قوانین اسلامی تاثیر مثبت و شایانی داشته باشد.

علی هزارسی تاکید کرد:این شهرداری هم با توجه به ضرورت امر، اقدام به راه اندازی دفتر پایگاه مقاومت بسیج در شهرداری نمود، که با وجود همکاران پرتلاش و دلسوزی همچون آقایان شلمزاری، محمودی، بختیاروند و دیگر عزیزان بسیار امیدواریم که ازاین طریق امورات فرهنگی، دینی، آموزشی و مذهبی ….پرسنل بصورت منظم پیگیری وانجام گردد.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پایان عنوان کرد: امیدوارم همه دولت هایی که با برنامه ها وسیاستها وخط مشی های سیاسی مختلف برسرکارمی آیند، اصول نظام وقانونمندی و عدالت و مردمداری رو سرلوحه، شالوده و چهارچوب کاری خود قرارداده، و برای اصول آن هیچ جایگزینی همچون اساس نامه های حزبی و سیاسی وجناحی و…نداشته باشند، و با استفاده ازظرفیت بسیج، همواره در جهت حل دو معضل مهم جامعه ما یعنی اشتغال ومشکلات اقتصادی وتورم تلاش نمایند.

رضا شلمزاری فرمانده بسیج شهرداری مسجدسلیمان در ادامه اظهار داشت: در راه اندازی دفتر پایگاه مقاومت بسیج شهرداری که برای اولین بار به صورت کامل انجام پذیرفت، سرپرست محترم شهرداری همکاریها و حمایتهای بی دریغی داشته اند که جای تقدیر دارد.

در انتهای این دیدار رئیس سازمان بسیج کارگری استان خوزستان و هئیت همراه در کنار سرپرست شهرداری از دفتر پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند، و از وضعیت پایگاه وفضای موجود و نظم کاری ابراز خرسندی و رضایت کامل نمودند، و از تلاشهای صورت گرفته تشکر و تقدیر بعمل آوردند.