در مراسمی با حضور شهردار و دو عضو شورای شهر، از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری مسجدسلیمان تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، آیین تجلیل از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری با حضور شهام سلیمانی شهردار، حمزه نجف پور و  روح الله جلیلی دو عضو شورای شهر در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید. سخنگوی شورای شهر مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته توسط اعضای […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، آیین تجلیل از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری با حضور شهام سلیمانی شهردار، حمزه نجف پور و  روح الله جلیلی دو عضو شورای شهر در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

سخنگوی شورای شهر مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته توسط اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری گفت : باران یکی از نعمات الهی است و بعد از خشکسالی سالیان گذشته، این بارش ها باعث خوشحالی و شور و نشاط دربین مردم شد اما به خاطر قصور و کوتاهی مدیران امثال من ساختاری در شهر مسجدسلیمان ایجاد شد که متأسفانه بارندگی های اخیر خسارات بسیار سنگینی به مردم و زیرساختهای شهری وارد کرد.

روح الله جلیلی ادامه داد : این مراسم که توسط شهردار محترم و به همت روابط عمومی برگزار شد، فرصت خوبی است تا از نیروهای تلاشگر شهرداری در ستاد مدیریت بحران که الحق و الانصاف در روزهای گذشته جانانه به یاری مردم شهر شتافتند ، قدردانی کنیم.

وی افزود : قطعا این تجلیل نمی تواند جوابگوی زحمات نیروهای زحمتکش شهرداری باشد و بنده شاهد بودم که برخی از همکاران بخاطر همین تلاشها با مشکل مواجه شده اند و دو تن از همکاران تلاشگرمان با حادثه مواجه شده اند و امیدوارم هر چه سریعتر به بهبودی کامل دست پیدا کنند.

جلیلی تصریح کرد: حوادث پس از بارندگی های اخیر مایه تأسف است اما آنچه ما را دلگرم کرد، تلاش و پشتکار نیروهای ستاد مدیریت بحران و مسئولین واحدهای مربوطه بود که شبانه روز و بی وقفه برای بهبود وضعیت تلاش کردند، همچنین اعضای محترم شورای شهر هم با حضور در محلات مختلف و گفتگو با مردم از نزدیک در جریان اوضاع قرار گرفتند.

سخنگوی شورای شهر بیان داشت : نیروهای شهرداری از جان خودشان میگذرند و در موقعیت هایی قرار گرفته اند که بسیار خطرناک بوده اما از هیچ تلاشی دریغ نکردند و ایثار و فداکاری را نشان دادند و امیدوارم از این اتفاقات و حوادث ناگوار کمتر شاهد باشیم.

جلیلی خاطر نشان کرد : وضعیت جفرافیای شهر مسجدسلیمان در چند سال اخیر به گونه ای پیش رفته که ما را با چالش های جدی روبرو کرده است. متاسفانه ساخت و سازهای غیر اصولی در دره ها و در مسیر سیلاب ها شرایط نامناسبی ایجاد کرده و هر زمان هم قرار بود شهرداری مانع این ساخت و سازهای غیر اصولی بشود، عده ای مخالفت کردند و این بی تدبیری ها حالا جان و مال مردم را تهدید میکند.

وی افزود: آمار غیر رسمی از زیر آب رفتن بیش از ۵۰۰ خانه حکایت میکند و جای نگرانی بسیاری وجود دارد که در روزهای آینده با بارش مجدد باران این حوادث تکرار گردد و نیاز است برنامه هایی با حضور مسولین دیگر ادارات برگزار گردد و جدی تر به این موضوع رسیدگی شود.

جلیلی در تشریح آخرین وضعیت خدمات رسانی به مردم آسیب دیده گفت : بعد از جلسه ای که با مدیرکل مدیریت بحران استانداری داشتیم، مقرر گردید با تمام توان به مردم کمک شود و هم اکنون ۱۵ دستگاه ماشین آلات در محلات مختلف شهر مشغول ارائه خدمات به شهروندان می باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در خاتمه گفت : بر اساس مصوبه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، خانه هایی که آسیب دیده و یا با نفوذ آب به درون ساختمان اثاثیه آنها دچار خسارت شده اند باید به بنیاد مسکن و شهرسازی مراجعه نمایند و تقاضای رسیدگی کنند که پس از ثبت تقاضای آنها، کارشناسی های لازم انجام و اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت، همچنین آن دسته از شهروندانی که حیوانات اهلی نگهداری می کردند و در بارندگی های اخیر آسیب به آنها وارد شده با مراجعه به اداره جهاد کشاورزی شهرستان پیگیر مشکلات پیش آمده باشند و صاحبان خودروهای آسیب دیده هم به فرمانداری مراجعه و پس از تکمیل فرم های مشخص شده و پرونده سازی منتظر اقدامات بعدی باشند.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان هم در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از زحمات کلیه اعضای ستاد بحران شهرداری گفت : تلاش و زحمات شما در این چندروز قابل تقدیر است و من دست تک تک شما را میبوسم که صادقانه و خالصانه برای نجات جان و مال همشهریانتان جانفشانی کردید.

در پایان لوح تقدیر و شاخه گل هایی به اعضاء ستاد مدیریت بحران شهرداری مسجدسلیمان اهداء شد و قرار است با نظر مسئولین واحدها هدایایی از سوی شهردار برای این کارگران زحمتکش در نظر گرفته شود.