توزیع بیش از ۲۵ هزار متر مربع آسفالت در مسیر منتهی به منطقه سه راهی سالور و محله نورآباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از توزیع مساحت تقریبی بیش از ۲۵ هزار متر مربع روکش آسفالت گرم در محور منتهی به منطقه سه راهی سالور( منطقه شیخ مندنی) و همچنین محله نورآباد خبر داد. محمد زراسوندی علی پور با اعلام این خبر گفت: این روند عمرانی در چند ماه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از توزیع مساحت تقریبی بیش از ۲۵ هزار متر مربع روکش آسفالت گرم در محور منتهی به منطقه سه راهی سالور( منطقه شیخ مندنی) و همچنین محله نورآباد خبر داد.

محمد زراسوندی علی پور با اعلام این خبر گفت: این روند عمرانی در چند ماه گذشته با زیرسازی و لکه گیری بیشتر نقاط شهری و تا آغاز بارندگی فصل زمستان آغاز گردیده که با همت نیروهای واحد عمران در معابر اصلی و فرعی سطح شهر با اجرای زیرسازی ، آسفالت‌ ریزی اساسی و لکه گیری در حال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف اجرای این پروژه اظهار داشت : هدف از آسفالت‌ ریزی معابر شهری تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین ، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و نیز افزایش رضایت‌مندی شهروندان محترم مسجدسلیمان می باشد.

وی افزود : در کنار اجرای چندین پروژه شهری که طی روزهای آینده می توان به اجرای نصب پل عابر پیاده محله مالجونکی که با مساعدت نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به جهت تخصیص اعتبار اشاره کرد به بهره‌برداری خواهد رسید ، بحث ساماندهی و بهسازی معابر از جمله اولویت‌های کاری این شهرداری است که معاونت‌های زیربنایی و شهرسازی ، خدمات شهری و واحدهای اجرایی شهرداری تلاش دارند در حیطه وظایف خود در این راستا فعالیت‌های مناسبی انجام دهند.