تعریض محور اصلی بلوار نفتک انجام گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری به نقل از عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان تعریض خیابان اصلی نفتک که با تخریب ملک شخصی و رضایت و حضور صاحب ملک، در محور این پروژه عمرانی قرار گرفته بود انجام گردید. عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان ضمن قدردانی و تشکر از آقای جلالی در منطقه مذکور تصریح کرد: تخریب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری به نقل از عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان تعریض خیابان اصلی نفتک که با تخریب ملک شخصی و رضایت و حضور صاحب ملک، در محور این پروژه عمرانی قرار گرفته بود انجام گردید.

عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان ضمن قدردانی و تشکر از آقای جلالی در منطقه مذکور تصریح کرد: تخریب قسمتی از ملک شخصی جهت تعریض جاده و رسیدن به عرض ۲۲ متر  انجام گردید، که جا دارد از این شهروند وظیفه شناس قدردانی گردد.

وی گفت: امیدوارم این پروژه جهت سهولت عبور و مرور خودرو ها، اثرات مثبتی را در پی داشته باشد و از خطرات احتمالی جانی شهروندان در این مسیر کاسته شود. شهردار مسجدسلیمان  افزود: مشکلاتی که در این امر باعث کندی کار گردیده بود موضوع تیرک چراغ برق  می باشد، که نیاز است مدیریت این سازمان جهت رفاه حال شهروندان نسبت به جابجایی آن در مسیر فوق اقدام نمایند.
این مقام مسئول در پایان افرود: از شرکت گاز جهت جابجایی علمک گاز و حضور به موقع  تشکر مینمایم و یادآور می شوم این موضوع براساس اعلام آمادگی صاحب ملک انجام گردیده بود که با پیگیری ویژه این مهم در یک ماه گذشته عملیاتی گردید.


IMG_3017


IMG_3038